vi3 Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 http://www.loevebarna.no/index.php?nr=90&case=4&id=853&idkategori=312&startrow= har egentlig vanlig skumgummimadrass.. men nå lurer jeg på om vi kanskje skulle bytte den ut.. Noen som har erfaring med denne madrassen,eller har tenkt å kjøpe den? Mammainnstiktet er overaktivt nå hehe
Mrs Mon-e Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Huff, likte den ikke jeg, så ikke ut som hodet fikk støtte. Styrer nok unna den selv om de sier den er anbefalt av JM.
vi3 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2011 regner med at det er bildet som gjør det slik at hode ikke får støtte. Men ser at jeg har lagt ut feil madrass, du får også kjøpt en madrass hvor babyen sover på rygg- uten å kan rulle seg til sidene.
Sing Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Skumgummi ville jeg kuttet ut uansett. Inneholder stoffer som står på kreftlista, lærte vi i materiallære i knust og håndverk ved HiO. Og passer på at det er ny madrass mht. sopp fra tidligere bruk av annen baby. Lykke til med alle instinkter og redebygging! (Mitt generelle råd til de fleste er å kjøpe minst mulig, men det er lett å si.....)
Maybeline Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Men babyen skal jo ligge på ryggen. Den så ubehagelig ut å ligge på. Nei, holder meg til fibermadrassen jeg kjøpte på Barnas Hus
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har lyst på denne, men det er jo utsolgt.. finner den ikke på andre nettsider
vi3 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har nå bestilt fra denne siden: http://www.barneshoppen.no/index.php?main_page=index&cPath=209 Dvs der barnet ligger på rygg til kr 350,-. Madrassen er utsolgt, men de ettersender når de får inn
Hannasbananas Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Til Sing: Det du sier om skumgummi er ikke riktig, skumgummi blir nå produsert uten disse stoffene. Dessuten er det i utgangspunktet ikke derfor noen advarer mot skumgummi, det er fordi mange arver madrasser, og skumgummi ikke kan vaskes. Det blir derfor bedre grobunn for bakterier og uhumskheter. Kjøper du en ny skumgummimadrass er det null problem.
babytilhøsten Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Det var godt å høre for jeg har kjøpt skumgummi til vugga Jeg har en arvet madrass i bunn og en ny skumgummi over, det går vel fint det?? Når den som er arvet ligger i bunn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå