Gå til innhold

Hvordan føles kynnere?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Var på kontroll på Riksen forrige uke, og legen spurte om jeg hadde masse kynnere (noe som visstnok ikke er optimalt for meg pga en skade på livmoren). Jeg følte meg skikkelig dum da jeg svarte at jeg faktisk ikke vet hvordan det føles.

Er annengangs, men kan faktisk ikke si at jeg har hatt kynnere noen gang... som jeg vet om ihvertfall.

Noen som kan gi meg en beskrivelse på hvordan det føles?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg blir deler av magen skikkelig hard og jeg kjenner at det strammer/trekker seg sammen. Noen opplever dette som smertefult og ubehagelig, mens andre nesten ikke kjenner noe.

Skrevet

For meg så kjennes kynnerene ut som litt slik som når du får hold i siden.

Ofte litt usikker på om det er en kynner, men da er det bare å kjenne på mange. Er den KNALLHARD så er det det, hvis ikke er det noe annet...

Klarer du å kjenne livmoren din så er det ikke tvil, den blir hard som stein...

Skrevet

Jeg har hatt masse kynnere i tidligere avngeskap, er som de andre sier her ja, at magen blir steinhard en liten stund. På slutten når man har diger mage kan det være litt vanseklig å f.eks bøye seg når man har en sånn en.. Det er ikke vondt, magen blir bare hard å kjenne på.

Skrevet

Kynnere KAN være vonde, så det er ingen grunn til bekymring om de er det.

Bekymringen bør komme om de er regelmessige og hyppige...

Skrevet

Ser du har fått gode svar her,og jeg kan bekrefte dette.

Med nr to hadde jeg endel kynnere de siste par mnd, og magen kjentes stram og spent. Magen kjentes veldig hard å ta på under kynnerne.

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Tror faktisk ikke at jeg har hatt kynnere... ikke som jeg har merket ihvertfall! Burde vel kanskje merke dem, etter hva dere beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...