Gå til innhold

da må jeg bare vente til onsdag (ul) for å få den verste beskjeden endelig bekreftet...

Gil

Anbefalte innlegg

ringte for å få svar på siste hcg-blodprøve i dag og den burde ha steget til min 2800 og den var bare på 1800. Hadde bare steget 400 siden siste blodprøve. Har ultralydtime førstkommende ons og skal ta nok en hcg-blodprøve i morgen, men jeg skjønner jo hvor dette fører. Er så utrolig lei meg. Dette var siste forsøket vårt fordi vi rett og slett ikke orker mer. Har vært gjennom utredning og de har ikke funnet noen ting. Gang på gang har jeg opplevd å bli gravid samtidig med venninner og noen i familien og så bare se de gå lykkelig videre med sitt svangerskap.

Jeg vet jeg er kjempeheldig som har to barn fra før, men mitt ønske om nr tre kan være like sterkt som andres ønske om nr to....virker som det er greit å ønske seg to og stå på hardt for å få to, men tre.....

Fikk vite her om dagen at ei venninne også er gravid i tillegg til min kusine. Nok en gang går de videre og ikke jeg.

Vet jeg er superpessimist nå, men er så skuffet og lei meg. Trodde at det faktisk var litt mer håp denne gangen. Går på Crinone og høydose folsyre og har hatt mye mer symptomer enn de forrige tre gangene (som endte i Sa x2+Ma).

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du er langt nede nå, men ikke gi opp håpet! Statistisk sett skal hCG nivået stige med jevne mellomrom, men i praksis stiger nivået i rykk og napp. Jeg husker at jeg hadde en nedtur i mitt siste svangerskap (begynte å spotte brunt), og var sikker på at alt håp var ute og at nå ventet en ny ufrivillig abort. Jeg var helt fortvilet, hylgråt og var helt sikker på at nok en gang var det over og ut. Jeg var helt nede i kjelleren, og hadde omtrent sørget fra meg, men det var det ingen grunn til - for alt var i den skjønneste orden på UL! Så ikke ta sorgene på forskudd, prøv å tenke positivt, det kan faktisk svært så gjerne hende at det går bra! :)

Det spiller ingen rolle hvor mange barn vi har fra før, vi mangler ett, og det gjør vondt. Det er lov å være veldig lei seg, særlig når man har vært så nær drømmen som oss. Og det gjør mangedobbelt vondt når "alle" rundt oss blir gravid og kommer i mål, sånn er det bare - vi også vil ha en baby!

Hold oss oppdatert - jeg krysser alt som er for at det går din vei denne gangen... :)

Å nei, dette var skikkelig trist å høre, Gil! Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at det bare er tilfeldigheter og at går bra på ul på onsdag.

Å, jeg vet så godt hvordan du har det, vente/håpetida er nesten det verste! Uff, nå kommer følelsen nesten tilbake for meg også, jeg føler sånn med deg, håper virkelig alt er bra på onsdag. Jeg kjenner deg ikke, men kommer til å tenke på deg...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...