to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 ene foten min er helt forferdelig hehe:) klarer ikke holde den rolig. skikkelig urolig innvendig. hva kan jeg gjøre?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Gå på body shop, husker ikke hva den heter, med de har en fab olje som virkelig fungerer! Jeg var avhengig!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2011 ååå takk for tipset:) skal en tur ut i noe butikker til helga så da går jeg innom. er jo til å bli gal av. klarer bare ikke holde den i ro haha
nyttårsprins Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Ta Magnesium-tilskudd!! Fungerer som bare det for noen! Pass på å ikke ta for stor dose, og tenk over om du tar kosttilskudd som inneholder Magnesium fra før. Ville da forsøkt bare Magnesium-tilskudd noen dager. Noen timer før du skal legge deg hver kveld... Lykke til!! Urolige bein er utrolig slitsomt!
Gurine og gulla Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Å gå barbent på kalde gulv og fliser hjelper som oftest, men stort sett bare der og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå