Vildemy Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 jeg er bare her inne og leser og leser.. Og på facebook. Og det begynner å bli kjedelig, trenger mer! Hva gjør dere på nettet? Har dere noen tips til nettsider, blogger, forumer eller andre ting som kan underholde en sofaliggende hval? Alt av interesse! er spesielt glad i ting som handler om barn, fødsel graviditet og barseltid.. Men kan underholdes av det meste nå egentlig..Merkelig nok!
♥ Min engel ♥ Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Lurer jeg også på, bor jo på internett for tiden. Men er ikke noe fornuftig jeg gjør heller. Bim, facebook og nyheter og sladder...
♥ Min engel ♥ Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Kom på en bra side som viser litt filmer om fødsler osv..Den heter babycenter.com
2 Mini oss Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Gjør ikke noe veldig spennende jeg heller. Men liker du å lese blogger? Blir en del av det her, og litt roomplanner program da vi skal bygge ut :)og ser litt på serier http://www.tv-links.eu/.
Vanndamen Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kan sitte i timesvis og organisere gamle feriebilder etc inn i fotoalbum som jeg lager på nett, og så får ut i bokform. Japan photo har fotobøker som er veldig enkle og lage til, og utrolig bra kvalitet:)
1+1 blir 3 Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Oi, vanndamen, det var et godt forslag! Da vet jeg hva jeg skal pusle med denne uka! Har nettopp kost meg med jordmødrene sesong 2 på NRKnettv, blir jo sååå rørt, litt småsentimetal, og gleder meg til jeg skal gjennom det samme om to måneder, så fint å se alene mens tårene triller;)
Vildemy Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg leser blogger. Noen å anbefale?Har sett jordmødrene jeg også ! haha. Aldri vært så spennende før nå.. har fått meg stumble i dag ! Det er ganske genialt, man krysser inn hvilke interesser man har også får man opp random nettsider som handler om det! Anbefales : http://www.stumbleupon.com
3barnsmor123 Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Oi da vet jeg hva jeg skal gjøre fremover også Tenker ikke på å sjekke nett-tv engang jeg men da skal jeg jaggu begynne å se jordmødrene jeg også...takk for det Og kanskje lage fotobøker...er de dyre foresten?
Blondie Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 ånei nå så jeg en vannfødsel på babycenter.com og får jo helt angst:( har ikke gruet meg til nå men det begynner å hjelpe nå. uff...
Vildemy Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2011 Genialt med fotobok også! Takk for tips Har begynt på jordmødrene sesong1 for andre gang jeg nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå