Gå til innhold

Er det flere som ikke har vært på ultralyd ennå?

Anbefalte innlegg

Jeg er 16+4, har termin 24.mars og skal på UL 25.oktober . Da er jeg 18+5. Ukene går så treeigt..

Lurer veldig på hvem det er som gjemmer seg i magen. Er det en lillebror eller en lillesøster? Er alt bra med babyen? Har heldigvis begynt å kjenne liv da, så vet det er liv der inne.

Vi har en jente og en gutt fra før, jeg har mest guttefølelse denne gangen (svangerskapet er ganske likt det med gutten) så det blir spennende å se om magefølelsen stemmer.

Fortsetter under...

Jeg var på UL forrige uke, da var jeg 16 +5 og trodde det var en ordinær UL som bare ble litt tidlig ift forrige svangerskap, jeg skulle på. Men da jeg kom dit så var det visst bestilt tidlig UL (synes jo forsåvidt legen kunne gitt beskjed om det). Så kan trygt si jeg ble litt skuffet over å ikke få vite kjønnet på mini da, UL legen mente det var for tidlig til å si det trygt... Men var jo godt å se at det var en frisk og rask baby inni der uansett. Jeg har termin 16.mars og skal ikke på ordinær UL før 28.oktober,

Jeg skal på ultralyd neste fredag, er da 18+6 :) Gleder meg og er også veldig spent på kjønn. Har to jenter fra før, så går ut ifra at dette blir jente også, men har en liiiten guttefølelse ;)

Annonse

Jeg skal på ul førstkommende torsdag, er da 17+3, har termin 28 mars. Har to jenter fra før og tror det er en jente til underveis, selv om jeg har en helt annen opplevelse av dette svangerskapet i forhold til de andre to. Spennende!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...