Gå til innhold

Syklusane etter ma, nokon som kan hjelpa??

Lillababy

Anbefalte innlegg

Hei! Hadde ein ma i veke 9,5 med cytotec 18 juli og utskraping 19 juli. Hcg på 72000. Fekk mensen tilbake etter 6 veker. Starta prøvinga med ein gong, og har sidan då brukt ein formune på eggl tester og g. tester, og starta eit hav av dagar med urinprøvar. No er det gått 6 nye veker. mensen er ikkje komt. Fekk heller ikkje påvisteggl denne gongen. gav meg på dag 27, for to veker sidan. Eg har tatt mange g. tester, seinast ein i dag. Alt er negativt.

Mitt spørsmål er: Kan nokon av dykk fortelja korleis syklusen dykkar blei etter spontanabort, ma, utksraping? Er så frykteleg lei meg, fordi eg mister heilt kontrollen, får ikkje relle sjansar til å prøva på ny, mannen min jobbar offshore, så det er masse som skal klaffa ift. eggl. Er redd mensen har forsvunne for godt :P Har tatt hormonprøvar hos legen, han sa dei var fine, utan at han sa kva dei var på. Erhenvist spesialist. Har alltid før hatt regelmessig syklus.

Håpar nokon vil ta seg tid til å svara, det vil eg setja stor pris på!

Fortsetter under...

Hei Lilla80!

Stakkars deg! Synd med MA ... Mitt råd til deg er: senk skuldrene, legg vekk testene en stund og pust med magen. Kroppen din har vist at den kan bli gravid. Dét er et veldig godt tegn :)

Jeg har hatt to MA'er. Den første i juli 2009. Da fikk jeg en utskrapning, og mener å huske at mensen kom etter fire uker. Hadde to menstruasjoner og så ble jeg gravid igjen. Fødte en flott og sunn gutt i juli 2010.

Ble gravid på nytt i februar/mars, men det endte med nok en MA. Denne gangen fikk jeg cytotec. Mensen kom tilbake etter seks uker. Har hatt regelmessige menstruasjoner siden.

Nå er jeg gravid igjen :) Det er veldig nytt. Er 5+3 fullgåtte idag. Begge gangene har jeg hatt MA i ca uke 8. Kjenner at jeg er litt stressa nå.

På Facebook-sidene til Frøyaklinikken har de skrevet noe om at sinkmangel kan føre til spontanaborter. Jeg spiser nå ekstra sink og håper på at jeg kan fullføre dette svangerskapet og få ett barn til :)

MA er fryktelig tøft og vanskelig, men det ordner seg for snille jenter - det har alltid vært mitt motto. Og jeg er vel et bevis på dette. Har nå min fjerde graviditet, men har kun ett barn fra før.

Ønsker deg lykke til og håper at du klarer å slappe av litt. :o)

Hei! Tusen takk for fin mail, veldig kjekt :) Så grusomt med 2 ma!! Du har verkeleg fått kjent på det vonde, har stor respekt for alle som lever gjennom dette. Det er utrleg omfattande og vondt. Så fantastisk at du har fått eit barn og at du er gravid på ny! Gratulerer så masse!!!

Eg har kjøpt diverse vitaminer no. Ser at på nokon av omega-tablettane står det oppført både zink og magnesium. Lurer på om det er nok. Tenkte snakka litt med søstra mi om vitaminer i helga, ho er god på slikt.

Tusen takk for gode råd. Er berre fint å høra frå andre som har opplevd å mista at ein ikkje skal stressa. Blir deriomot veldig stressa av å høra det frå andre som har blitt gravide utan problem og har alle sine barn :) Du har så rett. Tenker på det alt, at utruleg mykje av det eg har lagt energien min ned i , har vore forgjeves. F. eks alle dei milliona timane eg brukte på å lesa om kor vidt ein kunne prøva på ny før første menstruasjon. - Blei jo ikkje gravid likevel sjølv om eg prøvde, så det var unødvendig tid og bekymring:) Og alle eggl testane som ikkje slo ut osv.

osv. :)

Men er veldig lei meg for dette med syklusen. Og bekymra. Viss mensen har komt om ei veke skal eg byrja på fotsoneterapi. Må og prøva å kutta på sukker. KVa tenker du om dette? KVa oppfølging skal du få no i dette svangerskapet? Eg venter på time hos gynekolog.

Tusen takk for oppmuntrande ord! Masse lykke til til deg med den vesle skatten din.

Jeg forstår godt at forlenget syklus er vanskelig. Men den kommer nok igang igjen. Hvordan har syklusen din vært ¨tidligere?

Er usikker på hva slags oppfølging jeg får i dette svangerskapet. Det er jo egentlig tre MA'er som skal gi mye mer oppfølging, men jeg har bestilt time hos legen, så jeg skal dit i begynnelsen av november. Spurte legesekretæren om hun kunne be legen bestille tidlig UL for meg i ca uke 8-9. Det er jo da jeg har mistet før, så det hadde vært godt å få litt oppfølging rundt den tiden. Da jeg hadde min siste MA fant de en muskelknute på livmoren, nede ved livmorhalsen, så det påvirker også oppfølgingen visstnok. Hvis denne har vokst seg stor, så må det følges med på, slik at den ikke sperrer for fødselskanalen ...

Forstår godt hva du mener med forskellen på de som har opplevd MA før og de som ikke har opplevd dette. Jeg har mange ganger fått høre: "du må jo bare være glad, du vet jo at du kan bli gravid" ... En MA er jo absolutt ikke noe å være glad for. Det er ikke slik at jeg går å tenker masse på dette, og jeg føler ikke at jeg har to barn for lite, men det er en historie jeg bærer med meg. Mannen min og jeg har sørget på ulik måte, og det tror jeg man må gi hverandre rom for.

Ønsker deg lykke til hos gynekologen. Håpen han/hun kan hjelpe deg :)

Hei :)

Syklusen min har vore på 31 dagar før. .. Den mnd eg blei gravid hadde eg eggl den 30. så håpar inni meg at eg hadde egg. den 30 sept, eller at eg får 30. okt. sjølv om det ikkje er nokon grunn for det.... Skal ta ein ny test i helga.

Fekk svar frå gyn i dag. Eg skal få koma til 14. des. Det er litt lenge til, men eg skulle ta ein ny test om ei veke sa ho, og om eg er/blir gravid skulle eg ta kontakt med ein gong, då skulle eg få koma til før. Dei er litt greie med meg fordi eg blei så dårlig behandla på volvat. Maen blei oppdaga på privat ultralyd der, og legekontoret henviste meg til ny ultralyd hos denne gynekologen som stadfesta det volvat meinte. Så min leg lovte meg at eg skulle få ekstra oppfølging- sjølv om eg berr ehar hatt ein. Han er ganske fornuftig, og meiner det er mykje god helse i å gje nødvendig hjelp til rett tid, ikkje venta for å venta. Så kanksje du kan legga litt press på? Det høyres jo ut som du burde få det, ubehageleg med muskelknute... Håpar legen tar godt i mot deg!

Dei siste dagane har eg tenkt pittelitt på dette med svangerskap utanfor livmora, om eg har det... Blir litt paranoid her ja. Har lest at det slår ut på g test og har også lest at det ikkje gjer det. Men det er vel veldig usannsynlig. Må uansett venta til 14. desember no og prøva å slå meg til ro med det. Er veldig takknemleg at eg i det heile tatt fekk time. Mannen min er offfshore så skal reisa heim til foreldra mine på landet i morgon. Kansekj turar i skogen og mamma sin mat kan setja meg i balanse?? :)

Dette med ulig måte å sørga på er veldig viktig ja. Eg føler meg og mannen min har vore flinke der. Og at me kom nærare kvarandre. Men det vart likevel ein annleis start på ekteskapet enn me hadde sett for oss. gifta oss for nokre mnd sia... Blei gravide på bryllaupsreisa. Alt dette som skjer etterpå, som i utgangspunktet ikkje er sorga, men alt stresset med testing og venting osv, det syns eg er mykje meir belastande og utfordrande for forholdet. Går veldig fint. Men i det som skulle vera eggl veka var eg utruleg stressa og irritabel :( Å vera nedfor er iallefall lite romantisk :)

Håpar du får fine dagar og veker no, med ro i sjela for den vesle. Eg trur det kjem til å gå bra no, prosentvis så er det jo liten sjanse for at du skal oppleva det igjen no.

Alle gode ønsker frå meg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...