Gå til innhold

Kan se på noen i kveld eller i morgen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Heidi :)

Jeg får opp en jente på dere.

Legger kun kort for deg.

Kortet jeg fikk opp på deg var: Evolusjon.

Vær oppmerksom på moder jord, vær omtenksom og snill mot hene, men frykt ikke hennes vekslende natur. I likhet med oss transformeres hun til et enda større lys.

Affirmasjon:

Alt utfoldes kjærlig gjennom tid og rom.

Livet transformeres stadig, men i essens endres ingenting.

Det er ingenting å frykte, det finnes kun kjærlighet.

Jeg er ett med universet og stjernene.

Kjærligheten er min veiledende kraft.

Lys og kjærlighet <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei stratosen_er_mamma_ :)

Jeg får ikke opp noe angående den nye sjefen din...

Generelle kortet jeg får opp på deg er: Skapelsesgudinnen.

Det er på tide å slappe av, og gi slipp på rigide og inngrodde ideer. Ta det med ro, og ta deg tid til å bare være. Du har forsøkt hardt i det siste, og har tatt ting for alvorlig. Dette har blokkert din kreativitet og forårsaket at energinivået ditt er blitt lavt. Sannsynligvis forteller du deg selv at du ikke har tid til å slappe av, men du må ta deg tid. Prioriter dette, og du vil oppleve at en interessant transformasjon vil finne sted. Din kreativitet vil øke, og du vil føle deg revitalisert av en fornyet følelse av mening og inspirasjon. Ditt sinn vil kanskje fortelle deg at avslapning er unyttig sløseri med tid, men sannheten er faktisk den motsatte. Avslapning roer tankevirksomheten og åpner ditt hjerte. Det er som drivstoff for sjelen og vil skape en positiv flyt i hele ditt vesen.

Affirmasjon:

Jeg tar meg tid hver dag til å slappe av.

Jeg setter av tid hver dag for å nære min ånd.

Jeg forbinder meg spirituelt til kjærlighetsrommet i mitt hjerte.

Jeg finner en indre fred.

Jeg er lys- Jeg er kjærlighet.

Lys og kjærlighet til deg <3

Skrevet

kan du se på meg? :)

291087, Helene.

Skrevet

Hei eliza88 :)

Kortet jeg får opp på deg er: Hellig reise.

Livet er en fysisk reise gjennom tid og rom, men det er også en spirituell reise som transcenderer tid og rom. Fysisk er vi født av jorden, og til jorden skal vi vende tilbake. Spirituelt sett fødes eller dør vi aldri, vi kommer ikke og vil heller aldri forlate. Dette kortet minner deg om at hver og en av oss er så mye meer enn vår fysiske realitet. Fra vår sjels perspektiv er faktisk vårt nåværende liv kun en side i en bok uten ende. En bok som er den evige fortellingen om livet. Vi er alle karakterer i et skuespill, der vi har valgt ulike roller. Din familie er en sentral del av denne reisen. Hvert familiemedlem spiller sine respektive rollet, og hvert medlem er din medspiller og partner. Hvert skuespill er skrevet for å gi maksimal dramatisk effekt, ellers ville det bli veldig kjedelig. I praksis er vi alle skuespillere, og hver og en av oss er forpliktet til å spille rollen godt. Det er gjennom våre menneskelige dramaer vi utvider vår forståelse for kjærligheten. De ulike rollene vi spiller, og de menneskene vi treffer, hjelper oss å vokse. Gjennom drama oppnår vi en forståelse av hvor hellig livet er. Takk din sjel for reisen.

Affirmasjon:

Rollen jeg spiller i dette livet er forbigående.

Jeg er, i essens, et lysvesen.

Mine familiemedlemmer er blant mine beste lærere.

Alt menneskelig drama hjelper meg til å utvide min bevissthet om kjærlighet.

Min sjel er ikke begrenset av tid og rom.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Cayenne72 :)

Jeg klarer ikke å få opp noe angående barn på deg nå. Men er nok mest fordi jeg ikke konstentrer meg om det.

Når jeg la kort på deg så fikk jeg opp: Zen-hage.

Hvorfor kan vi ikke bare leve i fred? Vel, svaret er at fred er mulig, men du kan bare finne den inne i deg selv. Det første steget er å akseptere verden som den er - å bare la ting være. Stol på at alt skjer av en grunn, og at det er en høyere hensikt med alle ting. Bli nå bevisst din egen pust, og la den lede deg til et sted fylt av fred og lys - en vakker hage i hjertets gylne kammer. Det er her, i ditt indre tempel, at du vil finne den fred du søker. Fred er bare mulig når det er fred i våre hjerter. Når du kan finne fred midt i kaos er du en sann mester.

Affimasjon:

Jeg aksepterer og elsker verden som den er.

Jeg stoler på at det er en høyere orden i alt.

Jeg finner trøst i mitt hjertets tempel.

Jeg flytter min oppmerksomhet innover.

Jeg er den freden jeg søker.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Elin :)

Jeg fikk opp: Forførersken på deg.

Du blir forført av blendende løfter som trolig aldri vil innfris. Egentlig blir du bedratt. Du forledes til å akseptere noe som vil medføre vanskeligheter, og som til slutt kun fører til skuffelser. Ikke la deg forføre av glitter og glamour, eller av den hellige og velvillige fasade. Det er ikke gull alt som glitrer.

Ta et par steg tilbake og se på ting fra et objektivt og balansert perspektiv. Da vil den virkelige situasjonen, og enhver skjult agenda, bli synlig.

Affirmasjon:

Jeg lytter til og stoler på min intuisjon.

Jeg betrakter enhver situasjon fra et jordet og balansert ståsted.

Alt positivt har en negativ motpol, og omvendt.

Jeg ser forbi det overfladiske og finner sannheten.

Jeg ser etter substans, og påvirkes ikke av ville løfter.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Fantasia :)

Jeg får opp jente på deg. :)

Kortet jeg fikk opp på deg er: Forførersken.

Du blir forført av blendende løfter som trolig aldri vil innfris. Egentlig blir du bedratt. Du forledes til å akseptere noe som vil medføre vanskeligheter, og som til slutt kun fører til skuffelser. Ikke la deg forføre av glitter og glamour, eller av den hellige og velvillige fasade. Det er ikke gull alt som glitrer.

Ta et par steg tilbake og se på ting fra et objektivt og balansert perspektiv. Da vil den virkelige situasjonen, og enhver skjult agenda, bli synlig.

Affirmasjon:

Jeg lytter til og stoler på min intuisjon.

Jeg betrakter enhver situasjon fra et jordet og balansert ståsted.

Alt positivt har en negativ motpol, og omvendt.

Jeg ser forbi det overfladiske og finner sannheten.

Jeg ser etter substans, og påvirkes ikke av ville løfter.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Elisabeth :)

Jeg får opp at du vil bli gravid i løpet av vintere, men føler det sterkest nærmere vårparten. :)

Kortet jeg får opp på deg er: Måneskinn.

Det er romantikk i luften. Du vil snart reise til et spesielt sted. En romantisk kveld får deg til å oppdage en kilde med uutnyttet, og tilnærmet ubegrenset potensial. En enkel, men inspirerende ide kommer til deg og vil få deg til å se på livet fra et nytt perspektiv. Gjennom dette vil du skap noe nytt, noe som vil være av varig verdi. Slapp av, ta det med ro og nyt denne tiden. Det reflekterende lyset fra månen fyller ditt hjerte med kjærlighet, og avdekker en dyp brønn av ubrukte kreative muligheter.

Affirmasjon:

Jeg inviterer romantikk inn i mitt liv.

Jeg ser ting fra et nytt perspektiv.

Mitt liv er fullt av begrensede muligheter.

Det er kreative muligheter overalt rundt meg.

Livet er en endeløs kilde til inspirasjon.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Roselilly :)

Når jeg stokket kortene for deg så poppet det ut 2 kort på deg. Velger å ta med begge :)

Skapelsesgudinnen:

Det er på tide å slappe av, og gi slipp på rigide og inngrodde ideer. Ta det med ro, og ta deg tid til å bare være. Du har forsøkt hardt i det siste, og har tatt ting for alvorlig. Dette har blokkert din kreativitet og forårsaket at energinivået ditt er blitt lavt. Sannsynligvis forteller du deg selv at du ikke har tid til å slappe av, men du må ta deg tid. Prioriter dette, og du vil oppleve at en interessant transformasjon vil finne sted. Din kreativitet vil øke, og du vil føle deg revitalisert av en fornyet følelse av mening og inspirasjon. Ditt sinn vil kanskje fortelle deg at avslapning er unyttig sløseri med tid, men sannheten er faktisk den motsatte. Avslapning roer tankevirksomheten og åpner ditt hjerte. Det er som drivstoff for sjelen og vil skape en positiv flyt i hele ditt vesen.

Affirmasjon:

Jeg tar meg tid hver dag til å slappe av.

Jeg setter av tid hver dag for å nære min ånd.

Jeg forbinder meg spirituelt til kjærlighetsrommet i mitt hjerte.

Jeg finner en indre fred.

Jeg er lys- Jeg er kjærlighet.

Renselse(Vann):

Dette kortet indikerer helbredelse og foryngels, et resultat som følger i kjølvannet av emosjonell renselse. Over de neste dagene kan du komme til å oppleve en del følelsesmessig uro. Intense følelser du trodde var forløst for lenge siden duker nå opp igjen, tilsynelatende ingensteds fra. Bli ikke bekymret. Det pågår en omfattende helbredelse, og mot slutten av prosessen vil du føle deg desto bedre.

Affirmasjon:

Jeg lar alle uforløste følelser stige opp til overflaten.

Jeg takker for helbredelsen som skjer.

Jeg er emosjonelt renset.

Jeg er fri fra følelsesmessig bagasje.

Jeg gir slipp på alt som ikke lenger tjener meg.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Therese :)

Når jeg stokker kortene for deg så klarer jeg ikke å bli kvitt "filmen" av ei kvinne (deg?) som går inn i en alternativ butikk og står og ser på flere forskjellige tarotkort. Velger seg til slutt de hun liker best og går selvsikkert bort til kassen og betaler. Får også opp byen Glastonbury i England. Har du vært der? Kvinnen er veldig selvsikker og vet hva hun vil.

Kortet jeg fikk opp er: Gaia.

Gaiakortet er det mektigste av alle i denne stokken. Det viser at du har en dyp spirituell forbindelse til jorden, og en dyp spirituell forståelse av livet. Gaia, moder Jord, takker deg for kjærligheten og omtanken du viser henne, og for kjærligheten som du har for alt som lever. Hun oppmuntrer deg til å dele din visdom og kunnskap om jorden med andre på en varsom og kjærlig måte. Kanskje vil du gå sammen med likesinnede for å dele ditt kjærlighetsbudskap, eller velge å gjøre mer praktiske ting for å hjelpe jorden med å gjenopprette balanse og velvære. Dette er likevel ikke et kall som handler om å forkynne til andre. Du er et veiledende lys, så fortsett slik. Del din kunnskap og visdom kun med de som er rede for å høre på det. Frykt ikke for de endringene som skjer på jorden nå, for alt er under utvikling og utfolder seg slik som det skal. Alt jorden behøver, er litt mer kjærlighet.

Affirmasjon:

Jeg er i et fortrolig fellesskap med moder Jord.

Jeg hører hennes kall.

Jeg er takknemlig for hennes kjærlighet, og deler hennes visdom med andre.

Jeg er et veiledende lys.

Alt utfolder og åpenbarer seg gjennom kjærlighet.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Linda :)

Når jeg stokket kortene så poppet det ut 2 kort på deg. Velger å ta med begge kortene :)

Hellig hjerte var det første kortet som viste seg:

Du går inn i en periode med dyp og oppriktig kjærlighet. Dette er en dyptgående emosjonell tid hvor du fokuserer, tenker på og stiller spørsmål om det som betyr mest for deg. Du vil oppdage at du revurderer dine prioriteringer og kjerneverdier, og dette leder deg på veien mot selvoppdagelse. Nå får du en dypere spirituell kontakt med jorden, dine omgivelser, familie, venner og kjære. Din lidenskap og takknemlighet til livet blir forsterket. Av og til flyter følelsene dine over, og når et punkt som nesten er uutholdelig. Det er likevel ikke noe å frykte eller bli bekymret for, fordi ddette er en svært hellig og vedrifull tid. En tid der dine kjærlige intensjoner både ses og føles av alle rundt deg. Ditt indre lys og din indre visdom lyser opp, helbreder og inspirerer. Dette er en fin tid for kreativ skrivning. Eller kanskje du er tiltrukket av tegning, maling eller en annen form for kreativ aktivitet. Takk jorden og stjernene for de mange velsignelsene du mottar.

Affirmasjon:

Jeg er i harmoni med mitt indre lys og visdom.

Jeg veiledes alltid av kjærlighet.

Jeg deler mitt lys og min visdom energetisk med andre.

Jeg er ett med jorden og stjernene.

Veiledningene jeg mottar er fri fra begrensningene i tid og rom.

Det andre kortet er: Renselse(ild).

Hva er det hjertet ditt virkelig lengter etter? Hva føler du mangler i livet ditt? For å finne svarene må du se inn i ditt hjerte. Du vet det allerede, men har hatt motstand mot å se det fordi en del av deg er redd for det ditt hjerte har å fortelle. Neste skritt i riktig retning er å møte din frykt. Noe i livet ditt fungerer ikke slik du ønsker, og det vil ikke bli bedre hvis du ikke har mot til å møte det. Lukk øynene og slapp av. Forestill deg en vakker flamme som varmer ditt hjerte og din sjel. Føl hvordan dens rensende og helbredende kraft brenner bort frykt og tvil, helbreder kropp og sjel og fjerner alle hindringer, enten de er innbilte eller reelle. Kjenn at ditt hjerte er et endeløst rom fylt med kun kjærlighet og lys. Nå, hva sier ditt hjerte? Når det kommer frem en tåre i ditt øye vil du vite at det er din sannhet. Din sjel vil lede deg mot lykke, alt du trenger å gjøre er å føler. Ha tillit!

Affirmasjon:

Jeg lytter til mitt hjerte og følger dets veiledning.

Jeg fortjener å være lykkelig.

Jeg har styrke til å skape min virkelighet.

Jeg stoler på at alt vil bli bra.

Mitt liv er fritt for hindringer.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Tusen takk Butterfy86 :-) Ha en fin kveld videre.. :-)

Skrevet

Hei!

Hadde blitt veldig glad om du så på meg også=)

Jeg lurer veldig på når jeg evt. blir gravid?

På forhånd tusen takk!<3

13.02.89

Skrevet

Blir kjempe glad om du kan se på meg:) jeg har termin om 7 uker og lurer veeeldig på om jeg har gutt eller jente i magen!

jeg født 140386

han født 270486

termin 271111

:)

Skrevet

heisann :) jeg er født 01.03.90, å lurer på om du kan se noe graviditet på meg ? evt. når ?

Kan du se noe jobb på meg også kanskje ?:)

Skrevet

Ja nå har du mange spørsmål her og jeg kommer med et også.

Graviditet i nærmere fremtid.

12.05.80

Skrevet

Hei Butterfly86

Ser at du har fått en del henvisninger allerede og forhåpenligvis så har du muligheten til å se på meg også.

Lurer på hva det er som gjør at jeg ikke får eggløsning og blir jeg mamma en gang?

Har prøvd i over 1 år og har kun hatt eggløsning 4 ganger.

Regina, født 250981

Ha en fin kveld! :)

Skrevet

Hei Veronika :)

Jeg fikk opp kortet: Bindinger.

Du tror du er i en situasjon det er umulig å frigjøre seg fra. Du er redd for å slippe taket og gå på grunn av en dyp følelse av plikt eller skyld. Kanskje føler du at du vil såre eller skuffe noen dersom du gir slipp. Uansett hva årsaken er, så føler du at du ikke har noe annet valg enn å bli værende. Den følelsesmessige bindingen er stor, og frykten er overveldende. Du blir oppfordret til å møte din frykt. Ikke lytt til den engstelige stemmen lenger. Bak fryten finnes et rom fylt av kjærlighet og lys som veileder og oppfordrer deg til å bryte fri. Ha tillit. Til å begynne med vil det være litt kaotisk, men etter hvert vil alt bli bra for alle involverte. Du skylder både deg selv og andre å gjøre det du vet er riktig.

Affirmasjon:

Jeg er fri fra alle negative bindinger.

Jeg er veiledet av kjærlighetens kraft.

Jeg ser bakom min frykt, og ser bare kjærlighet.

Jeg fortjener å være lykkelig.

Jeg velger å følge mitt hjerte.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei jegerbaremeg :)

Jeg trakk dette kortet på deg: Kjærlighetens evige hav.

Det sies at kjærlighet overvinner alt, og dette gjelder spesielt for deg akkurat nå. Noe er forløst og helbredet gjennom kjærlighet. Det som tidligere var ufruktbart har nå blitt fruktbart. Et frø er sådd, og du er delaktig i denne skapelsen. Forholdene er gunstige og tidspunktet riktig - en ny skapelse venter på deg. Følelsen av det nye bringer glede og spenning. Evighetens skiftende årstider dreier sitt usynlige hjul, og en ny syklus begynner. En ny visjon er født.

Affirmasjon:

Jeg er i essens lys.

Jeg er i essens sjel.

Jeg er rent kreativt potensial.

Jeg veiledes av mitt hjerte.

Jeg legger kjærlighet og visdoom i alt jeg sier og gjør.

Er du gravid nå?

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Ingrid :)

Jeg får opp at du vil bli gravid i November-Desember :)

Kortet jeg fikk opp på deg er: Evolusjon.

Vær oppmerksom på moder jord, vær omtenksom og snill mot hene, men frykt ikke hennes vekslende natur. I likhet med oss transformeres hun til et enda større lys.

Affirmasjon:

Alt utfoldes kjærlig gjennom tid og rom.

Livet transformeres stadig, men i essens endres ingenting.

Det er ingenting å frykte, det finnes kun kjærlighet.

Jeg er ett med universet og stjernene.

Kjærligheten er min veiledende kraft.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Siri :)

Jeg får opp at du vil bli gravid innen mars :)

Kortet jeg fikk opp på deg var: Hellig hjerte.

Du går inn i en periode med dyp og oppriktig kjærlighet. Dette er en dyptgående emosjonell tid hvor du fokuserer, tenker på og stiller spørsmål om det som betyr mest for deg. Du vil oppdage at du revurderer dine prioriteringer og kjerneverdier, og dette leder deg på veien mot selvoppdagelse. Nå får du en dypere spirituell kontakt med jorden, dine omgivelser, familie, venner og kjære. Din lidenskap og takknemlighet til livet blir forsterket. Av og til flyter følelsene dine over, og når et punkt som nesten er uutholdelig. Det er likevel ikke noe å frykte eller bli bekymret for, fordi dette er en svært hellig og verdifull tid. En tid der dine kjærlige intensjoner både ses og føles av alle rundt deg. Ditt indre lys og din indre visdom lyser opp, helbreder og inspirerer. Dette er en fin tid for kreativ skrivning. Eller kanskje du er tiltrukket av tegning, maling eller en annen form for kreativ aktivitet. Takk jorden og stjernene for de mange velsignelsene du mottar.

Affirmasjon:

Jeg er i harmoni med mitt indre lys og visdom.

Jeg veiledes alltid av kjærlighet.

Jeg deler mitt lys og min visdom energetisk med andre.

Jeg er ett med jorden og stjernene.

Veiledningene jeg mottar er fri fra begrensningene i tid og rom.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei Jeanette :)

Jeg får opp gutt på deg. :)

Når jeg stokket kortene for deg så poppet det ut et kort som jeg velger å ta med.

Første kortet er: Hellige mor Jord.

Vi reiser gjennom de endeløse korridorene i våre sinn inntil vi en dag finner stien som leder oss til vårt hjerte. Hvem du virkelig er har ingenting å gjøre med din personlighet, dine prestasjoner, suksesser eller fiaskoer. Det du oppfatter som "jeg" er en skuespiller som spiller en rolle din sjel har valgt. Din essens er "sjel" - "lys" uten begynnelse eller slutt. Du er en evig gnist av ren kreativitet, et ubegrenset potensial som lengter etter å uttrykke og realisere seg. Ditt potensial er din skjebne, og det venter på ditt signal. Stol på ditt hjerte, og bruk dets kjærlighet og visdom i alt du gjør. På denne måten vil alt du skaper eller gjør bli et sannferdig uttrykk for din sjel. Det er gjennom å uttrykke din sannhet at du skaper ting av varig verdi. Vær sann mot deg selv.

Affirmasjon:

Jeg er i essens lys.

Jeg er i essens sjel.

Jeg er rent kreativt potensial.

Jeg veiledes av mitt hjerte.

Jeg legger kjærlighet og visdom i alt jeg sier og gjør.

Det andre kortet som kom opp var: Ametyst.

Det skjer en dyp transformasjon i livet ditt nå. Etter mye sjelegranskning har du gjenvunnet kontrollen. Et nytt deg kommer frem, balansert og med en fornyet selvtillit. Du kan gå videre i tygghet. Fortiden ligger nå bak deg. Det harde arbeidet er gjort. Alt du trenger å gjøre er å bestemme deg for hva du virkelig ønsker deg. Alt er mulig. Lytt til ditt hjerte og slå deg ikke til ro med det nest beste. Sett kurs og følg den. Vær trygg, ha tillit og alt er ditt hvis du vil ha det. Vær velsignet!

Affirmasjon:

Jeg takker for transformasjonen og helbredelsen som har funnet sted.

Jeg går gjennom livet med takknemlighet.

Jeg går gjennom livet med visshet.

Jeg går gjennom livet med selvtillit.

Lys og kjærlighet <3

Skrevet

Hei :)

Tid og lyst til å se på meg også?

Lurer på om du kan se når jeg evt blir gravid og hva det blir :)

Heter Silje og er født 091184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...