Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta har i det siste begynt å gråte litt anderledes i blant, jeg kaller det surleppegråt, hehe, leppa trekker nedover og hun ser rett og slett fornærmet ut, og gråten starter litt sånn rolig, hva er det hun vil da tro? er liksom ikke som sulten/trett gråt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn begynte lille snuppa mi med når hun var rundt 3 mnd tror jeg ca.... hehe det er nok bare en del av de nfølelsesmessige utviklingen.... de er fornærmet rett og slett.....:)

Skrevet

det er de gangene hun gråter sånn at jeg får mest vondt i hjertet foressten :) hehe

Skrevet

min lille er 2 mnd :) ja det skjærer i hjertet, hehe, men det verste er at jeg liksom ikke skjønner hva hun er lei seg for så gråten bare øker og øker til jeg får trøstet nok.

Skrevet

jeg holder på å le meg ihjeeeeeeel vær gang småen drar den der, det er så sinnsykt vittig, hehe:p Hun begynner ikke å gråte med engang, men hun viser at "nå mamma, NÅ begynner jeg snart å gråte"

Av og til klarer vi å stoppe det før hun begynner å gråte.. hun kan feks dra den hvis besteforeldre aser litt for mye med henne, eller hvis hun ikke får så mye oppmerksomhet fra oss foreldre, og selvfølgelig når hun er trist. Når pappa holder henne rett før hun skal legge seg, og hun ser meg - da kommer pirayaleppen som jeg kaller den for:p

Husker at min nevø også hadde denne - i mange år, så det er nok helt normalt;)

Skrevet

...jeg ler ikke når hun gråter med en sur leppe, jeg ler bare når underleppen er langt over overleppen og hun ser skikkelig fornærmet/fortvilet ut:) Skjønningen min! <3

Skrevet

Hehe ja vi ler litt her også, hun er jo så skjønn! skikkelig fornærmaleppe :P

Får vel bare prøve å se mer i hvilke situasjoner den kommer, hadde vært greit å kunne stoppe storgråten, for i begynnelsen så er det bare klaging, akkurat som du sier: " nå begynner jeg snart å gråte asså!" hehe

Skrevet

tror det er mye av det akkurat når de skjønner at de kan gråte på den måten også... det gav seg litt etterhvert med min lille nuff.... hehe :) hun gjorde det av og til når hun hadde vondt i magen, hvis genseren var litt for stram når jeg tok den av osv.... eller at hun rullet oppå en leke etc.. hehe de er jo så snåle når de gjør det.. huff mammahjertene får gjennomgå!! :)

Skrevet

hi hi, jeg synes det er hjerteskjærende og utrolig komisk når tassen her surleppegråter. Utrolig interessant å se at disse grimasene må være medfødte (verken jeg eller mannen har for vane å surleppegråte under noen omstendigheter). Her synes jeg det ofte skjer om han blir litt skremt eller føler seg usikker.

Skrevet

hehe ja det er komisk, ser virkelig at hun har personlighet når den leppa kommer fram synes jeg, da er hun ikke bare "baby som gråter" men en liten person som prøver å si noe med gråten sin synes jeg :-D Har skjedd ved forskjellige tilfeller her, senest i sta når hun våkna i bagen sin helt alene, jeg var vel ikke rask nok å ta henne opp kanskje :P

Men føles hjerteskjærende også som nevnt her oppe, for det er akkurat som "hvordan kan du gjøre dette mot meg mamma" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...