Gå til innhold

Hvordan ser slimproppen ut?

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på om slimproppen min har begynt å gå. Sist jeg var på toalettet var det noe som ''hang'' ut av meg. Begynte å dra - måtte dra ganske hardt... så kom det en hvit liten klump som kjentes ut som gummi. Nå jeg dro den ut kjente jeg at den ''røk'' inni meg, så det er sikkert mer igjen. Kan dette være slimproppen som er i ferd med å løsne?

Hvordan så din slimpropp ut? Dette her var bare helt hvitt, ikke noe rødt/brunt blod.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143664996-hvordan-ser-slimproppen-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

takk for detaljer, og en liten latter..

Min erfaring var at slimproppen kom samlet i trusa forrige gang, og da var det en slimete, blodig greie som kom på en gang.

Men det høres ut som om din har begynt å løsne. Ring jordmor eller føden om du er usikker :o)

Annonse

Ja det var nok en del av proppen min som løsnet. Var på legekontroll idag (vanlig kontroll) og har 2-3 cm åpning, men fortsatt en liten kant igjen av livmorhalsen. så legen trodde ikke det ble førsel enda. Heldigvis har jeg time for overtidskontroll på sykehuset imorgen - kanskje de kan tøye og strippe til noe ''løsner'' og fødselen begynner. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...