norskepigen Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg fikk plutselig så ufattelig vondt i tennene her i helga. Spesielt i overkjeven. Klarte ikke helt å kjenne om det var i tannkjøttet eller selve tennene, men shit så irriterende! Kan det være et symptom? Syns å huske at jeg hadde det på samme måte for ca. 1 år siden, men da gikk det galt, og jeg fikk en SA, dessverre. Skal ta en test til uka, men er litt spent på om andre gravide har hatt dette symptomet? Hilsen ei som nesten ikke klarer å vente med å få bolla i hus..
Roselilly Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 En venninne av meg har alltid hatt kløe eller smerter i tennene når hun har blitt gravid Jeg hadde en kjemisk graviditet i sommer, og jeg fikk brenning i tennene, nesten bare fortennene i overkjeven - og har aldri hatt dette før. Så det kan godt være et tegn...
Nutte87+ februar spire! Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Det hadde jeg =) drit vondt i tenna hehe.
norskepigen Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2011 Åh, det kiler i magen.. Meeen må passe på å ikke la forhåpningene ta overhånd, for DET kan så fort skje.... Takk for svar!
norskepigen Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2011 Tenkte bare å informere om at jeg tok en test i dag morges, og den var POSITIV!! Så var det altså muligens et symptom. ... Meen sist gikk det galt i uke 7, så jeg er ikke helt trygg på det her ennå. Krysser fingrene for min lille bolle!
spireønske Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 gratulerer så kjempe masse håper spiren fester seg godt denne gangen å håper den snart kan komme en spire til oss andre her inne også hehe...
norskepigen Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2011 Takk søte du. Jeg håper og den tviiholder i det den kan der inni. :-)
SiljeEjlis Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har vondt i tennene og blør fortere i tannkjøttet og testet positivt for 1 uke siden
norskepigen Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2011 Gratulerer så mye! Så bra, tenkte kanskje bare det var meg som var litt merkelig :-) Testa meg i dag igjen, og lillebolle er der ennå :-) Jippi!
Minimikro Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 gratulerer norskepigen håper vi andre følger etter snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå