Leirha Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har to gutter fra før, og jammen fikk de internasjonale navn, helt uten at det var planlagt. Jeg føler jeg må følge det opp litt, kan ikke komme med Robin, Julian og Saga...Birk...Trym...eller Åsne? for eksempel. Altså Robin og Julian venter en bror eller en søster, og det bør være et navn som kan utales på engelsk uten å høres ut som noe som sitter i dypet av halsen. Jeg liker godt William og Oliver, og Jasper til gutt. Syns det er vanskelig med jente, men liker godt Dina, Mira... Så liker jeg godt Ane og Helle, men de er det verre med.
namedrop85 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Guttenavn: Oscar Oliver Adrian Benjamin Jonathan David Daniel Edvard Michael Mathias Jentenavn: Sarah Hannah Nora Maria Miriam Leah Nathalie Elisabeth Sophie Victoria
inimini Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Oliver syns jeg er et kjempe fint navn, og passa godt til søsknene:) Men syns Jesper er mye finere enn Jasper! Av jentenavnene du har foreslått likte jeg Dina:)
(Oktober) Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Philip, Victor, Simon, Daniel, Peter, Oskar.. Maria, Leah, Elina, Mia, Frida, Anna, Emma.. Julian synes jeg er finere på norsk enn engelsk, og Robin forbinder jeg med jentenavn i utlandet, så jeg tenker ikke på disse to navnene som typisk "internasjonale" navn, selvom de kanskje er det. Poenget mitt er at jeg synes ikke at du "MÅ" ha et internasjonalt navn til tredjemann, men jeg er enig at norrøne/ typisk norske navn ikke passer så godt sammen med Robin og Julian.
Giss Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Robin, Julian og...... Victor Alvin Daniel Gabriel Martin Leo Ares Aron Mathias Simon Felix Jonathan Jacob Emanuel Helena Hera Amanda Klara Petra Isabella Olivia Aurora Cecilia Katarina Vera Lilly Molly Nelly Jenny Ellinor Luna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå