cowboylaila Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Sliter skikklig med humørsvigninger denne gangen! Venter mensen straks tror jeg...Hele helga har gått bort til krangling og raserianfall fra min side... Jeg fatter ikke at en voksen kvinne kan oppføre seg slik engang, klarer nesten ikke å styre meg. Tok en test på lørdag som var negativ, men jeg kunne skimte et kryss likevel.. Er vel bare ønsketenkning?? Eller blir man så forbanna og kranglete når man er i tidlig graviditet også...?
***Curious*** Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Hehe, det er vel ikke så uvanlig å bli hormonell i starten av et svangerskap nei Det er vel bare å håpe... (og kanskje bite sammen tennene litt ekstra før man går i lufta )
cowboylaila Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2011 Jo visst er jeg gravid Hehe...Skikkelig arti. Skjønte jo det måtte være noe
Bonanza Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Gratulerer!! "godt" å høre at man kan bli ekstra temperamentsfull i starten av en graviditet også, for jeg har vært nokså hissig de siste dagene! Men det er typisk TR symptomer også det, men da kan jeg ha et lite håp jeg også..... Men føler egentlig at den hersens røde nærmer seg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå