Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg på nytt ruger. Måtte alle gode ting være fire!

Men dessverre så var slimhinnen min bare på 6. Men de satte inn egget fordi om. Jeg har hatt fryseforsøk i naturlig syklus fordi jeg har hatt en blodpropp i lungen og da kan jeg ikke ta progynova.

De tinte to egg i ett strå, men det ene hadde fått fryseskade, mens det jeg fikk satt inn var delt seg fra 4 til 6. Jeg fikk beskjed om at jeg aldri fikk sette inn to egg pga blodproppen, for det kunne være farlig for meg:-(

Er dette et håpløst prosjekt med så tynn slimhinne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143664726-slimhinne-ved-innsett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg satt inn i dag. Og har ingen god følelse ettersom slimhinnen bare var 6. Men de satte inn siden de allerede hadde tint eggene kan jeg tenke meg.

Jeg hadde naturlig syklus fordi jeg ikke kan ta progynova. Og forrige gang jeg hadde innsett i naturlig syklus hadde jeg en veldig fin slimhinne sa de, og derfor trengte jeg ikke å komme til ultralydkontroll før innsett.

Har litt lyst å ringe inn i morgen og høre hva de egentlig tenker. Jeg trenger å vite om det er et håpløst prosjekt eller ikke. Legen sa ikke så mye. Bare at jeg ikke fikk satt inn to egg fordi om begge festet seg kunne det være dødelig for meg? ...

Du, jeg tror ikke det er mere håpløst som med dei som har 7 mm!! Slapp av til tross for at det er vanskelig. Ta kanksje akupunktur. Kvaliteten på egget har en del å si også.

Google på slimhinne 6mm, så får du opp mange tråd, blant anna dette:

http://www.dinbaby.com/index.php/forum/thread/9005009

og der er det ei som hadde blitt gravid med for tynn slimhinne ;)

Sist var jeg på st.olavs så fikk jeg høre at løfting og bæring på unger skader ikke spiren men stress er det best å holde seg unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...