Gå til innhold

3 mnd vaksine! Korleis reagerte din baby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun fikk vaksinene skrek hun en del. Men hun måtte vekkes tidlig i duppen sin når vi kom til helsestasjonen så hun var litt trøtt og i utg.pkt uopplagt.

Ble litt utilpass på kvelden, sikkert pga smerter ved stikkene. Ga henne en paracet og merket ikke noe mer.

Skrevet

Her ble hun litt trøtt etter vaksinen og sov en ekstra lang dubb. Merket ikke noe annet. :)

Skrevet

jeg merka ingenting på gutten min!

han skrek litt, men det gikk veldig fort over (når han fikk vaksinene)

Skrevet

Noen som delte opp vaksinen? Har jo hørt så mye negativt om den..men vet ikke? bare hysteri?

Skrevet

min lille nuff reagerte ikke noe særlig på 3 mnd vaksinen.. hun ble litt slapp på kvelden men ikke plaget..... derimot fikk hun feber og ble i dårligere form når hun tok dose nummer to på 5 måneders kontrollen.... men hun fikk en paracet så hun klarte og sove og våknet opp i god form... i to dager etter vaksinen sov hun litt ekstra mye på dagen men var ikke plaget...

tror det beste for de små er å få det sånn som de gjør idag... dose 1 på 3mnd og dose 2 på 5mnd..... de har jo funnet ut at de tgir mindre bivirkninger og plager for de smpå ved å gjøre det sånn..... vaksiner er vaksiner uansett liksom... det er alltid noen som tåler de mer enn andre osv... tror den er helt trygg å ta! :) la den lille sutte på lillefingeren din når stikket tas, det demper litt av smerten ved stikket... stikk nummer to er ofte vondere enn stikk nr en sa helsesøster... gi pupp rett før, da morsmelk er litt smertedempende... :) lykke til :)

Skrevet

Sov litt mer, var litt amper, og fikk feber første natta. Ellers helt fin :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Vel, guttungen sutret litt etter at vaksinene var satt, før han ble veldig sint i ansiktet og startet å skike til HS, når vi kom ut av rommet hennes, var han i greit humør igjen, brukte store deler av dagen å sove på etter det..

Skrevet

Min gutt sov ekstra mye i 3 dager:-). Så det var jo greit!

Skrevet

merker allerede at ho sover meir enn vanlig! og litt sutring innimellom :) takk for svar allemann!

Skrevet

Min baby hadde aldri sovet på dagtid før, med mindre han sovnet med puppen. Men den dagen han fikk vaksina, sovnet han (for første gang) i vogna, og sov i 4,5 timer :D Tror du jeg var effektiv på husarbeid på dagtid, eller? :D Herlig :) Siden den dagen begynte han å sove på dagtid, som en engel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...