Gå til innhold

Flere som røyter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mister utrolig mye hår for tiden, skikkelig plagsomt, og har selvfølgelig langt lyst hår som vises over alt. Ser ikke ut på klærne, og begynner å lure på om det kommer til å være hår igjen på hodet til termin... Trodde det var vanlig å miste hår under ammingen, ikke under svangerskapet?? Hvis jeg skal røyte like mye under ammingen også er jeg virkelig spent på resultatet... Skal på apoteket i dag og forhøre meg, har kun tatt tran og spiser variert, men lurer på om jeg må begynne med gavidvitaminer, kanskje dette kan ha effekt? Noen med erfaringer på dette området?

Vil ikke bli skallet, men frykter hvordan jeg ender opp med 62 dager igjen og forhåpentligvis påfølgende amming i 6-12mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg røyter kjempe masse. Pleier som regel bare miste litt hår når jeg ammer,men denne gangen har jeg begynt i svangerskapet også. Så meget glad for at jeg har tykt hår:) Du får høre om de har noen gode råd på apoteket:)

Skrevet

Jeg hadde dette problemet i begynnelsen av svangerskapet, frem til 2-3 tri tror jeg det varte. Så nå har jeg syyykt mye "baby" hår/tuster rundt hele festet rundt ansiktet, kjempe irriterende. Kanskje vi slipper å miste under ammingen siden vi allerede har mistet nå :-P hehe

Skrevet

Ja, vi får håpe vi slipper unna røytinga i ammetida:) vært på apoteket nå og hentet ut brystpumpen jeg hadde bestilt (30% rabatt på avent sine pumper på vitusapotek) og ble anbefalt å prøve gravidvitaminer, så får vi se om det har noe effekt. Dyre greier, men heldigvis 30% på disse også. Velger å tro de virker, så kanskje jeg får litt placeboeffekt også;)

Skrevet

Haha,

Ja... jeg er også en av de som tydeligvis skifter ham. Jeg har mista syyyykt mye hår hjennom hele svangerskapet og det er nå 34 dager til termin.

Var hos frisøren er om dagen og til og med ho påpekte hvor mye har jeg mistet. heldigvis har jeg en del å ta av da....

Lurer på hvordan jeg blir seende ut når dette her vokser ut igjen.....

Kommer vel til å ha sånn deilig løvefrissa.....

hehehe...

Skrevet

Jeg har også mistet mer hår under svangerskapet enn til vanlig. Tar b vitaminer og kjøpte en shampo på blivakker fra Loreal som skulle hjelpe. Og det syns jeg faktisk at den gjorde :) nå bruker jeg den ca hver annen el hver tredje hårvask. Håper røytinga i svangerskapet gjør at vi slipper unna i ammeperioden, ja !!

_termin 14.10.2011_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...