Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 uker i dag, så da kommer jeg hit! Skjønner ikke helt om det er i fra i dag eller i mårra, men det betyr vel ikke så mye. Deilig å starte på siste etappe iallfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er rimelig ny her inne jeg også. Kom på fredag eller lørdag (alt ettersom hva som regnes som 28+1).

Jeg har termin på selveste nyttårsaften, 31.12. Hva med deg?

Skrevet

Oj, nyttårsaften! Har termin 4. januar, men det er første min så forbereder meg på å gå litt over.. De kommer vel når de er klare! Første din også?

Skrevet

Min andre. Men 9 år siden sist, så det er som å være førstegangsfødende igjen..hehehe...føles hvertfall slik. Svangerskapene har vært helt forskjellig, jente fra før og en gutt i magen. Føler meg derfor som en novise i "gamet" igjen. Har mye mer kunnskap og erfaring denne gang, - men vet ikke om det gjør meg mer trygg eller nervøs...

Fødte 14 dager før med første, og da var jeg virkelig forberedt på å gå over. Nå forventer jeg å føde før termin, - så jeg kommer sikkert til å gå over. Typisk det!! Jente eller gutt du venter?

Skrevet

Det er en liten gutt! Skal på 3D ultralyd på onsdag, skal bli moro å se han igjen. Hvordan er formen din da? Har hatt det veldig lett helt fram til nå, men plutselig er jeg blitt veeeldig gravid føler jeg. Vondt i ryggen, sure oppstøt og blir sliten av ingenting! Skal vel ikke klage da.

Skrevet

Har dessverre fått alle plagene i dette svangerskapet som jeg ikke hadde i forrige. Utrolig at svangerskap kan være så utrolig forskjellig. Er 100% sykemeldt pga. symfyseløsning som stort sett gjør meg sengeliggende, et sykehusopphold pga ekstrem kvalme og oppkast uten noen forklaring, mistet all energi og føler meg absolutt ikke komfortabel med graviditeten denne gangen. Det gjør meg selvsagt veldig skuffet, da jeg virkelig hadde sett for meg et like problemfritt svangerskap som sist.

Har heldigvis god hjelp i mann og barn, - og premien om 3 måneder gjør jo selvsagt sitt til at det er verdt det. Vi har en IVF-gutt i magen etter 4 års lengsel - så han er skikkelig etterlengtet.

Nyt svangerskapet Simah så lenge formen er grei. Håper at de verste plagene holder seg unna deg, slik at du får en flott opplevelse av ditt første svangerskap. Jeg har vel bare vært litt uheldig denne gang. Og så skal det jo sies at kroppen min er 9 år eldre siden sist - og det har nok litt å si.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...