AJS Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Hvor lenge skal man gå med tverrleie før noe blir gjort? Jeg har en baby som ligger helt på tvers. Jeg må legge med ned å ringe ambulanse hvis vannet går. Dette er jo drit skummelt. Jeg fødte en datter i fjor. Hun lå med hodet ned hele veien. Jeg sliter med fødselsangst etter min forrige fødsel. Jeg blir mødt med arrogante leger som sier at setefødsel ikke er så annerledes enn en vanlig fødsel hvis hun velger å legge seg med rumpa ned. KS har aldri vært noe tema i samtalene med lege de to siste ukene. Skal jeg bare vente på at fødselen starter og håpe at alt går bra med den lille??? Og da se om det blir hode eller setefødsel eller evt ks??????? Hjelp!
vi3 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Nå er jeg overhode ingen ekspert på dette temaet. Men kan du ikke ringe fødeavd/ JM. Kanskje de kan vende barnet i magen din? Setefødsel er jo annerledes, derimot går det jo bra til syvende og sist Kjenner ei som har født 3, hun sa at setefødselen var den beste fødselen (det tror jeg kanskje kom av blant anne epiduralen som hun ikke hadde med de andre). Derimot er det jo ikke sikkert at du har så lyst til å føde normalt når du sitter igjen med angst etter din forrige fødsel. Vet hvordan det er å gå å tenke, er selv 38+4 å hode er enda ikke festet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå