Gå til innhold

Symptomtråd -----> dere som har testet positivt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inntrykk av at det er en del av de som har testet positivt som fortsatt "henger" litt her inne av og til for å se hvordan det går med oss andre :) Koselig!

Kanskje dere kan dele litt symptomer med oss? Hva kjente dere før/rett etter positiv test, og når testet dere positivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente ca en uke etter befruktning at jeg var uggen, og litt etter det ble jeg litt øm i puppene. Alt dette kunne være pms. Litt før forventet mens, fikk jeg menssmerter (ligamentsmerter). Tre dager etter forventet mens blødde jeg litt, men det ga seg etter første andre dobesøk. En slik festeblødning hadde jeg også med første, og siden jeg var ganske kvalm var jeg sikker på at testen jeg tok i uke fem var positiv, noe som den var.

Skrevet

Jeg var svimmel, småkvalm og hadde ømme bryster før jeg testa positivt. :)

Hadde positiv test når jeg var 3+4, men dette kan være feil ettersom syklusen min har vært på tur etter en spontanabort i juni. Så var litt tilfeldig at jeg tok en test da, hadde fått en pakke fra billigtester i posten og var litt ivrig etter å prøve ut hvordan de funka.

Det ble jammen en gledelig overraskelse! ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke så mange symptomer før jeg testet positivt. Jeg hadde murringer en ukes tid før ikm, ellers var symtomene ganske fraværende.

Skrevet

Mensmurringer 2 dager etter EL og fremover begge gangene jeg testet positiv, Ellers har alltid mensplager kommet samme dag som mensen:-) Når jeg skulle hatt mensen fikk jeg en brunlig uflod i stedet for. Testet positiv 2 dager over IKM(orker aldri teste før IKM siden faren for tidlig abort er så stor i den perioden...ender bare med mange skuffelser) Er i uke 9 nå.

Lykke til alle sammen!:-)

Skrevet

Jeg testet positivt på 11dpo. Er nå på dag 23 dpo.

Fra 6 dpo merket jeg mensmurring som gikk over i menssmerter og tilbake tl murringer, dette varte helt til rett før IKM, nå er det kun murringer, og litt lette murringer i korsryggen.

Jeg følte samtidig stikninger og et press nederst i magen.

Hadde litt spotting 10dpo, men tok det for en festeblødning, faktisk, for mensen er presis, og kommer aldri med hverken smerter eller blødning før dag 14 dpo.

Skrevet

Atkk for at dere deler erfaringer med oss :) Setter stoooor pris på det! Lykke til videre i graviditeten :)

Skrevet

To kjempekviser på haka! de pleier å komme rett før mensen, men denne gangen kom de bare et par dager etter eggløsning.

Skrevet

Denne gangen så testet jeg faktisk positivt 4 dager før forventet mens! Ganske sterk strek også, så jeg kan godt være noen dager lengre på veg enn jeg tror selv da! (hadde sa forrige syklus)

Symptomene denne gangen var ømme pupper. Omtrent samme følelse som ved melkespreng da jeg ammet førstemann!

Skrevet

Med nr.1 hadde jeg kjempe såre brystvorter og en stor kul under ene armen og menssmerter som liksom ikke brøyt ut helt.

Nå med nr.2 var d også kjempe såre brystvorter og litt murring i magen, startet litt høyt oppe på ene siden og "beveget" seg nedover til nederst i magen. Sliten!

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Mine symptomer startet noen dager etter eggløsning. fekk litt melk/veske i brystene. dei har vore helt tomme i snart 2 år no. Masse små kviser på haka og ryggen ( har aldri vore plaget med kviser) veldig varm og suuuper trøtt! Jeg fekk ikke positiv g-test før 11 dager over ikm. er 8 pluss 3 dage i dag :) lykke til jenter!!

Skrevet

Ømme bryster (så ømme at jeg måtte holde rundt når jeg gikk ned trapper eller løp) og lavt blodtrykk (svimmel og veldig sliten). Ca 4 uker på veg.

Skrevet

Hadde lite symptomer før ikm egentlig. Bitte litt ømme pupper og svake murringer i korsryggen (trodde ikke jeg var gravid). Etter ikm og positiv test har puppene blitt litt ømmere og har endel stikninger/strekking nederst i magen. Murringene er i korsryggen er litt sterkere. Også er jeg trøtt.

Ønsker dere alle lykke til og håper spiren sitter snart:)

Skrevet

BRA initiativ Curious!!!;-) akkurat dette jeg Lurte på også. Flott med en søkk tråd;-)

Skrevet

Vondt i tennene, større bryster, og luft i magen. :-P

Skrevet

rett før :

kvalm og uvel

trøtt

"mensmurringer"

etter mensen skulle kommet:

*trøtt,

*kvalm,

*blødene tannkjøtt

*vondt i tennene

*fryser veldig lett

*tisser HELE tiden, 1-2 ganger i timen

*"mens" murringer

*en korsrygg som omtrent slår meg i bakken til tider

*fått noen sære lyster, stangselleri og sjokolade milkshake fra burgerking

*fryktelig lysten på mannen min ! (hehe mannen er iallefall fornøyd med *graviditeten på det punktet)

*Mye luft i magen (fnis)

Skrevet

og større og ømme pupper!

og noen helsikkes legg og fotkramper :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...