Hvitveis Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Hei, Har ikke skrevet så mye her inne, men har vært medlem i maaange år og leser mye på forumet. Lurte bare på om vi er flere fra samme by som er i samme båt. Hadde vært koselig å ha kontakt med dere i denne vanskelige situasjonene vi befinner oss i. Har selv vært igjennom 6 negative forsøk og man føler seg ganske alene i denne prossessen. Håper å høre fra noen;o) Hilsen
Hansine lengter sårt Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg kan godt svare de selv om jeg ikke er fra Kristiansand. Har også hatt 6 forsøk nå. Dvs jeg ruger om dagen på det 6. forsøket. Holder til i Oslo. Er frustrert over alle de negative ferskforsøkene og fryseforsøkene. Legene er også i villrede. Skjønner ikke hvorfor det ikke lykkes? Vi har ingen forklaring på hvorfor vi ikke blir gravide. Jeg deler dine tanker!
Hvitveis Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2011 Hei Hansine! Huff ja det er veldig fortvilende dette her. Ønsker deg masse lykke til med ruginga! Måtte vi begge snart lykkes ) Nytter jo ikke å gi opp, så vi får bare stå på! En vakker dag blir det nok vår tur også ) Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå