Gå til innhold

feber 26+3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan svare på dette?

Jeg har endel feber idag, startet igår kveld. Ellers hatt litt småvondt i halsen siden lørdag kveld (å litt til og fra siste uka, men ikke noe jeg egentlig har tenkt over) å en tung hodepine siden igår kveld.

Er det noe jeg bør sjekke opp/ ringe noen plass å sspør, eller skal jeg bare avvente lenger?

Jeg føler at feberen er forsåvidt til å leve med, trenger ikke febernedsettende for min del, kan slappe av og drikke mye så er det nok greit, om det ikke er noe som kan være farlig for lille prinsen i magen?

Føler meg litt småhysterisk her, jeg som aldri bryr meg med slikt, det går over etter litt hvile stort sett :P

Men alt er litt annerledes nå...

Ser frem til svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Hvor høy feber har du? Jeg var syk på de tider sist svangerskap, og fikk beskjed fra lege og jordmor, om å holde den så lav som mulig, om den kom opp i 39,skulle jeg kontakte legen.

Hadde en feber på 38,4 i litt over en uke.. Man blir jo redd for ungen i magen, men best er nok å ringe legen, så du får roe nerver og konsentrere deg om å bli frisk og rask igjen :)

Bedre å ringe lege/jordmor/føden en gang for mye, enn en for lite.

Skrevet

Ikke farlig med litt feber =)

Er i uke 25 og har selv lagt med feber et par dager i helga, og har fremdeles tett nese, slim, vond hals og det som hører med..

Men prøv å hvil deg masse du, sov deg frisk, minimalt med klær så feberen ikke stiger pga tøy som holder på temperaturen, ha en kald klut på panna, kok saltvann og avkjøl for så å rense nesen med (bruk helst ikke otrivin), ta paracet om feberen kommer over 38-38,5 for å prøve og ha den så stabil som mulig, og kontakt lege om den stiger ytterligere eller plutselig, eller varer lengre enn 3-4 dager =)

Masse god bedring! :D Ta vare på deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...