Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for at snuppa på 3 mnd fryser om natta... Vi samsover, hun har over seg sin dundyne og ligger inntil meg. Pappaen er på andre siden i senga så vi ligger jo tett alle tre. Hun har fram til nå hatt kortermet body på om natta og ikke noe mer enn det. I morges var hun kald på armene da hun våknet. Jeg vet ikke om jeg skal ha på henne langarmet body nå i høst og vinter eller en tynn ull pysj uten føtter. Hva tror dere? Vi har ca 18-20 grader på soverommet men det er et kaldt hus vi bor i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sov en periode med kortermet, fordi han svettet så sinnsykt.

Har skiftet over til pysj u/føtter så han ikke skal fryse, siden han sparker av seg dyna.

På de pysjene med føtter må jeg i tillegg ha sokker fordi han sparker så fælt at beina samler seg til en klump eller legger seg i det ene buksebeinet.

Han er veldig kald på fingrene, men det er ikke så mye å gjøre med det. Arvet det av mora si;0)

Skrevet

Hun blir ikke for varm inntil meg med ullpysj da?

Skrevet

Vår datter på 4 mnd sover med ullpysj (de fra Jaho er veldig bra), sokker og nattpose fra Ikea. Hun ligger på lammeskinn. Ull er helt genialt, fordi det puster, slipper ut svette hvis hun er varm, og holder på varmen hvis hun er kald. Mange bruker jo ull på sommeren også. Bare husk å vaske med ullshampo og ikke Milo, så stoffene som sørger for ullets kvaliteter holder seg best mulig. De siste nettene har det vært kaldt på snuppas soverom (17 grader) og da har vi i tillegg brukt en sommer-dundyne over. Opplever at dette er akkurat passe. Men hun også våkner iskald på armene/hendene. Dette kan jeg ikke unngå så lenge hun beveger seg om natten og strekker armene opp over dynen. Men nettopp derfor er jeg så glad vi bruker ullpysj.

Skrevet

ps- vi samsover ikke da... hun sover i egen seng. Men uansett hadde jeg brukt ullpysj, nettopp fordi den slipper ut svette hvis hun svetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...