Hjerteskatten<3 Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Har hatt ganske vondt i ryggen min noen dager nå, Men i går tok det virkelig kaka, smertene satt ganske langt nede, å strålte skikkelig ut på sidene,var sånne røskende smerter på en måte. I tillegg fikk jeg veldig vonde mensensmerter, visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Har sovet dårlig i natt, å våknet flere ganger fordi jeg har hatt vondt, og magen min har vært steinhard!! Føltes ut som at jeg skulle begynne å blø, var veldig på vakt i går. I går følte jeg også sånn nedpress på en måte, i bekkenet eller ut mot underlivet, pluss at jeg hadde stikninger, sånn som jeg pleier å ha før jeg får mensen. Hva kan dette være tror dere? Har lest at det kan være kynnere, men de skal vel ikke gjøre vondt, eller? Er 29+1 idag. Babyen er kjempe aktiv,så det trøster litt på smertene:) Har vondt nå og, men ikke så intens som det var i går. Måtte prøve å bygge meg opp med puter i sofaen, pluss at jeg lå med varmeflaske nede ved underlivet, det hjalp litt.
nyttårsprins Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Høres ut som det kan være bekkenløsningssmerter. Det kan være skikkelig vondt, og manifestere seg på mange ulike måter. Hadde du gjort noe spesielt i forkant av smertene? Anstrengt deg på noen måte? Trent/gått en tur? De fleste synes kynnere er ubehagelig, men mange synes også at det kan være smertefullt. At magen din blir hard - høres jo unektelig ut som kynnere. Jeg er også 29 uker på vei - men har ikke hatt kynnere ennå. Hadde ingen i forrige svangerskap heller - men jeg vet at det er vanlig på denne tiden. Er livmorens måte å trene på til fødselen. Er disse takene du har veldig regelmessige, og fremdeles meget vonde - så ville jeg kanskje kontakte fødested eller lege bare for sikkerhets skyld? Man er jo alltid litt engstelig for premature rier... Vet ikke om det var noe hjelp. Hvis du går inn på forum for Bekkenløsning og ser på symptomer folk har, - så kanskje det kan berolige deg litt om du ser det er likhetstrekk?
Hjerteskatten<3 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2011 Takk for svar. Nei hadde ikke gjort noe i forkant, eller vi hadde sex tidligere på dagen, kom ganske plutselig egentlig. Da kan jeg nok regne med at det var kynnere jeg hadde da, men fy søren så vondt det var, myye verre enn mensensmerter. Har fått lest meg til nå at det kan være bekkenet som begynner å tulle, så skal ta opp dette med legen når jeg skal dit, om det ikke blir verre da. får jeg så vondt som jeg hadde på søndag, så ringer jeg noen for å høre. Begynte å bli litt redd for at det kunne være rier ja.. :S Er jo noen uker igjen så. Varmeflasken hjelper litt på smertene også.. Takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå