MammanTilMax Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Lillegutt på 3 måneder fikk 3 måneders vaksiner på torsdag.. Nå i helga har han sovet mye mindre, både dag og natt, og han sliter med å sovne for så å våkne etter kort tid.. Ser at han er trøtt og sliten stakar.. (og jeg begynner å bli sliten...) Er dette vanlig? Er det vaksinene eller er det tilfeldig? Noen som har opplevd noe lignende? I den brosjyra vi fikk med fra helsestasjonen sto det at slike bikvirkninger skulle gå over etter 2 døgn?
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Hei! Jeg har også opplevd at mine har vært litt "ute av lage" etter vaksiner, og tror dette er helt vanlig. Vet flere som har opplevd at barna blei syke etter vaksine også. Sikkert i sammenheng med at immunforsvaret får mer å gjøre pga vaksina. Min erfaring er at det går seg til etterhvert. Kan jo være han er litt øm i muskelen der vaksina ble satt? Trøsteklem til dere begge i hvertfall, også får vi være glad for at vi er så heldige som har vaksiner
Valiana Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Hadde ingen reaksjoner etter tre-måneders vaksinen, men hadde tre svært urolige kvelder/netter etter fem-månedersen - som jo er den samme som ved tre måneder.
MammanTilMax Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2011 Puh... Godt å høre at det ikke er unormalt hvertfall da.. Jeg får håpe på en rolig natt i natt Hvertfall siden pappan skal bort noen dager.. :/
M-jenta Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Min baby sov i 24 timer etter 3 månedersvaksinen. Vet ikke hva som er vanlig.
MammanTilMax Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2011 Oi! Ville heller at det skulle gått den veien ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå