Gå til innhold

Mistet alle symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen symptomer lenger og blir da veldig nervøs på om jeg har mistet. Tesen er positiv, men vil den kunne være det selv om jeg har mistet? Jeg har ikke blødd noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så ekkel følelse. Har hørt at testen kan fortsette å være positiv en stund etterpå. Men samtidig er jo symptomer noe som kommer og går da. Har du snakket med lege? Kanskje du kunne fått en tidlig UL hvis du er veldig usikker?

Krysser fingrene for deg og håper at du fremdeles er gravid!

Skrevet

Hvor langt er du på vei da? Det er ganske vanlig å miste symptomer etter noen uker...

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg, mistet alle symptomer, (har ikke hatt alt for mye symptomer før heller) men har heller ikke blødd noe.

Jeg er 10 uker på vei, og har lest om mange som har det sånn, så er nok ikke noe galt :)

Blir fint og få på UL, men det er leeeenge til.

Skrevet

Helt vanlig:)

Jeg mistet alle symptomene mine da jeg var 8 uker. I mange uker kom og gikk de. Det var et lite bankende hjerte på hver ultralyd jeg hadde (har hatt tre pga medisinske grunner). Jeg er nå 16 uker i morgen, og alt er bare bra i magen:)

Hatt litt mer symptomer etter uke 12 faktisk:) Har enda ganske sterke murringer,men det er normalt:)

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte! I begynnelsen hadde jeg veldig ømme bryster, nå kjennes det som de er tilbake der de startet (ok, litt større da). Har lest at dette er helt normalt og at symptomene ikke er konstante gjennom graviditeten. Men er også, som deg, litt bekymret. Vi får krysse fingrene og håpe dette går bra!

Skrevet

og jeg er 8+4 på vei.

(veldig godt å høre MammaMø!!)

Skrevet

Jeg hadde veldig intense symptomer fra til 8 uker. Kjempe ømme bryster(kunne ikke ligge på magen pga puppene), kvalm hver dag og masse murringer.

Men rundt 8 uker sa det nesten pang! da ble alle borte! Symptomene svingte skikkelig, og til tider (lange perioder av gangen) var de helt borte.

Håper det hjelper noen her inne:) At dere kan roe dere ned og puste ut(jeg var også som dere, skrev og spurte men måtte bare akseptere at det var lite symptomer):) Plutselig kommer "plagene" for fullt og dere skulle ønske dere ikke sa noe sa symptomene var litt fraværende;)

lykke til resten av svangerskapet:) Ses snart på 2.trimester:)

Skrevet

Så rart! Jeg lagde nettopp et innlegg med akkurat samme problemstilling!

Skrevet

Jeg er som de fleste av dere andre her på denne tråden. Mistet symptomene i uke 5 eller 6. Føre det var jeg skikkelig oppblåst i magen og hadde skikkelige ømme pupper. Jeg blødde og symptomene forsvant.

Tridde alt håpet var ute da altså.

Men jeg tror jeg kan fortelle det tusen ganger at i dag har jeg vært på UL kontroll. Der var det et lite nurk på 16 mm og hjertet banket.

Gud så rart!

Men til dere som har mista symptomene, tror ikke dere skal være redde for set.

Jeg ble skikkelig redd da jeg blødde og når at på til symptoemen forsvinner er det ikke rart man tenker sitt....

Skrevet

Jeg også! Hadde masse symptomer fram til 6 uker, kvalme, sug i magen, måtte spise omtrent hver time, slapp, trøtt, luftplager etc. De siste 5 dager har det raskt avtatt til omtrent ingen symptomer nå. Fint å høre at det kan gå bra, for det er jo litt tidlig å ta ultralyd(6+5).

Men må innrømme at jeg er nervøs, ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...