Gå til innhold

Nå passer jeg til nicket mitt :/

Anbefalte innlegg

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Jeg begynner virkelig å bli en flodhest!! Er i uke 23+3 og har gått opp 7 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o Men jeg skjønner ikke helt hvor på kroppen de er. Over rumpa sikkert. Men det kan ikke fortsette som dette :o *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, så søt denne overskriften var *smile*

Ikke morsomt å føle seg sånn da, det skjønner jeg. Du er ikke alene, jeg har gått opp 5 kg, og er bare i uke 18. Ikke tenk på det - den vekta som legger seg, har du sikkert bruk for! Kroppen styrer dette helt fint :)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Hehe, vet hvordan det føles!

Hvis det hjelper deg noe så gikk jeg opp 20 kg(!!!!) i mitt forrige svangerskap, men mistet faktisk 30 av dem i løpet av første året etter. Så jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å stresse med tanken på vekt. Når barnet kommer så renner som regel kiloene av pga både amming, manglende matlyst og fordi man er mye mer aktiv.

Er selv nå i uke 22/23, og har gått opp 5 kg. Så dine 7 er ingen skam;)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Takk for oppmuntrende svar damer :) Men syns det virker så utrolig mye :o 7 kg! Huff. Og enda er det 17 uker igjen...

Skrevet

Hei vakre gravide jenter :)

Jeg er mye verre enn dere hehehe jeg er i uke 27 og gått opp 12 kg :o likevel tenker jeg ikke på det ;) Jeg ser ut som en elefant heheheh

Gjest Hippo ღ
Skrevet

jaja, jm mente det ikke var noen fare. Hadde jeg vært overvektig ville hun sagt noe. Men hun mener jeg er slank. *liker*. Men har 17 uker igjen, så får passe meg litt ;) (hadde time hos jm i dag)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Tuuusen takk Underveis :) Den tabellen hjalp veldig på selvfølelsen :)

Skrevet

Er i uke 13 og har gått opp 5 kg, så er på vei her også :P

Gikk opp 20kg i forrige svangerskap, og alt var borte etter 2,5 mnd uten trening. Så kanskje du er heldig :)

Skrevet

jeg er i uke 21 og gått opp 5 kg ca. også må vi huske da jenter, at det er da ikke fett eller bare fett vi går opp her. Det er vann, blod, bebisen, livmor, fostervann, morkake, brystene osv. og litt ekstra for polstring. Kroppen endrer seg i et svangerskap. Er ikke som at vi har sitti på rompa og spist godis i ørten uker og est ut :P Og som oftest etter fødselen, så forsvinner en god del. Så opp med humøret jenter! Er jo verdt det for den lille nyydelige bebisen som er på vei =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...