Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke redd for å bli skallet altså, men fryktelig lei hår over alt! Hvor lenge mister en så mye hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sluttet det brått ved 6 mnd. Har ikke mistet så mye at jeg set det på håret, men nå har jeg sånne babylokker i panna ;-)

Skrevet

Lurer jeg også på! Mister håret enda og mini er 5 mnd. :s Håper det går over rundt 6 mnd til meg også. =)

Skrevet

Her begynte det ca 2,5 mnd etter fødsel.Ser ut til å avta nå, 5,5 mnd etter fødselen. Mener å huske det var omtrent likt etter forrige fødsel.

Dette med håravfallet er noe av det verste etter fødselen syns jeg. Jeg har "hårfobi" og hater håret som ligger overalt. Har langt hår og klippet meg en god del rett før fødselen nettopp med tanke på dette. Bruker også mye hårstrikk.

Trodde kanskje jeg skulle slippe unna denne gang, for jeg mistet så mye hår under graviditeten også.

Gjest Madolyn
Skrevet

Her røyter jeg fremdeles i mengder; lange lyse hår ooooveralt :P Gutten er 6 mnd i dag, ammer ham ca hver 4. time <3

Skrevet

Tror ikke jeg har mistet noe hår men hørt så lenge man ammer ca.

Ofte er det tegn på mangel av B vitamin - tror B 12 men det vil helsekosten vite hvis du tar turen innom dit.

Skrevet

Man får visst ekstra hår undergraviditeten som man mister igjen etter fødsel. Veldig vanlig, og tror ikke det er pga en mangler noe, sånn i utgangspunktet iallefall.

Sist ammet jeg ett år. Håper ikke jeg skal miste like mye så lenge jeg ammer! Husker ikke hvordan det var sist. Kysser fingrene for at det går mot slutten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...