kjersti83 Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Flere med unger som har våkenetter for tiden? Her har vi nesten ikke sovet i natt og jenta mi har bæsjet 2 ganger. Våknet virkelig kl 0430 og jeg kapitulerte kl 0500 og sto opp. Hun er helt i hundre og leker på matta si. Er sikkert tenner på gang og håper de kommer frem snart for vi er trette! Sitter å venter på at hun skal sove igjen.... Trøster meg med at det bare er for en periode og at jeg ikke er alene men måtte bare klage litt;)
Gjest Madolyn Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Her leverer Muffin en saftig bleie i 05-05:30-tida hver eneste morgen og blir lys våken av bleieskiftet - bare å stå opp da ja hehe... Han holder også på med tenner nå; hjørnetennene oppe faktisk <3
kjersti83 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2011 Ja det er nok hjørnetennene oppe her som er på tur ut også Eller vampyrtennene som jeg kaller dem. Jaja er i hvertfall mer våken nå etter sterk, god kaffe og en dusj!
Cybele Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Åh, godt vi er flere:) Hehe. Kapitulerte kl 05 jeg også, og sto opp. Kaffe hadde jeg ikke klart meg uten. Min skatt har fremdeles ingen tenner, men da jeg tok ham ut på badet så jeg at noe har skjedd med tannkjøttet i "hoggtannområdet" oppe til venstre. Blir jo stilig om den først tanna er en vampyrtann, hehe. Utrøstelig småttis i natt iallefall. Hverken pupp eller kos hjalp. Så er nok tenner som er på gang. Måtte det gå fort...
Gjest Madolyn Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Muffin holdt det gående i natt fra 0230-0330, men det var *bank i bordet* eneste gangen han var våken mellom kl 1930 og kl 06, så jeg skal IKKE klage Ja det er jo så morsomt med disse tennene, blir så stolt når de dukker opp Spesielt da han er så treg på alt annet, hehe <3 Lille bollen min...
Cybele Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg nattammer 4 ganger mellom 23 og 05 fremdeles. han HYLER om dte ikke skjer. Sikekrt sammenheng med at han ikke får i seg mye fast føde på datid (jeg prøver hardt...). Søren ehller, i dag har jeg en stor dose selvmedlidenhet. han er jo over 7 mnd. Og jeg ser at en haug babyer på 2 uker sover mer enn min noen gang har gjort. Trøtt mamma:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå