moncabang86 Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jepp, som overskriften sier vet jeg fortsatt ikke kjønn og det er ikke gjort med vilje! Vi fikk ikke vite kjønnet på ultralyd og pga stort oppussingsprosjekt har vi bestemt oss for at vi ikke skal bruke penger på ny ultralyd. Heeelt utrolig at jeg har klart å holde meg, men jeg er jo selvfølgelig veldig nysgjerrig:) er det noen som vil prøve å se? Jeg født 14.03.86 Han født 27.04.86 Termin 27.11.11 På forhånd stor takk!
Stars23 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Utrolig at du har klart og holdt deg det klarte ikke jeg, fikk ikke se kjønn på første ultralyd jeg heller, så bestilte time hos privat.. hehe. Får opp en jente på deg hva tror og føler du selv?
moncabang86 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2011 Takk for svar:) Hehe, tro ikke at jeg ikke har hatt lyst:) men jeg lovte at jeg skulle klare å holde meg, og det har jeg klart også. For egentlig betyr det jo så lite... Vi har en jente fra før så håper jo litt på gutt for å være ærlig, men har ingen direkte følelse for verken det ene eller det andre. Økonomisk er jo en jente til helt ypperlig:) Noen flere som ser om det blir jente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå