novembergutten:) Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Når dere legger dere for å sove om natten, er det flere som ligger med magen klin innat ryggen te far??? På den måten får pappaen her masse glede av sparkene fra lillegutt i uke 34 nå:)flere som gjør dette??
LeMaRa Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Skulle gjerne gjort det, men her sover bf så vanvittig hardt, og sovner umiddelbart i det han legger hodet på puta, så det er ikke noe vits i :-P Har prøvd, men han bare sovner fra hele greia... :-/ Ikke er han så interessert i å kjenne spark ellers heller, når jeg legger handa hans på magen... Han har liksom ikke noe forhold til det før babyen er ute han da... Var sånn med Vesla vår også :-/ Så får kose meg med det alene enn så lenge :-)
2 Mini oss Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Nei, han er ikke så veldig interressert i å kjenne på magen desverre... men han er verdens beste pappa og kjæreste ellers da
septemberpiken Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Her har vi prøvd noen ganger, men enten er han for trøtt og sovner med en gang eller han har ikke tålmodighet til å vente (siden mini ikke rører på seg på kommando, hehe). Han får rapporter, men har nok ikke helt den store interessen før babyen kommer ut... han var enda mindre interessert sist, så jeg synes det er fint at han bare spør, jeg.
1+1 blir 3 Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Kjenner meg igjen der novembergutten, mini her har faktisk vekt pappan med spark når jeg sover, og han synes det er såååå stas:) koselig å føle at han er så engasjert i svangerskapet også, koser masse med magen, og småprater med den på kveldstid med øre inntil, noe som ofte resulterer i full fest inni magen. Tror han synes det er godt å kjenne litt på hva som foregår inni meg, og føle seg litt deltagende, er en ganske altoppslukende virkelighet jeg befinner meg i for tiden, og vanskelig for han å sette seg inn i alle prosessene jeg går gjennom, både fysisk og mentalt. Så godt å føle at han gleder seg til å bli pappa, og til å endelig få hilse på mini:)
lol:-) Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Hehe, hadde jeg gjort det på natten når han skulle sove, så hadde han nok bare blitt irritert:) Jeg blir jo selv irritert når mini i magen ikke tar kvleden når jeg gjør det. Sånn ellers så har han vel kjent sparkene et par ganger, men det er når hele magen beveger seg og jeg beordrer han til å se:) Skjønner han godt jeg, jeg klarer heller ikke helt å forholde meg til baby i magen, vet at jeg må kjenne etter spark hver dag, men utover det så tenker jeg lite på at jeg er gravid. Glemmer ofte at jeg er gravid, selv om både mage, og kropp viser det tydelig. Kan godt åpne meg ei øl, bare for å komme på at jeg ikke kan drikke den. Har invitert venner på både spekemat og sushi, bare for å komme på i siste liten at jeg helst ikke skal spise det. 8 uker igjen til termin, så det er ikke det at alt er så nytt heller:)
vi3 Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg er alt for varm på natten nå pga graviditeten, så jeg klarer ikke å ligge inntil pappen men veldig søtt av deg og dele sparkene på denne måten med pappaen <3
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Hender han kan roe babyen med å legge hånda på magen, men ikke annet enn det.. Dette er nr 3 og den mage interessen hans har liksom aldri helt vært der... Men sålenge han er den beste pappan ungene mine kan ha så holder det i massevis =) Dessuten må jeg legge meg ofte en time før han... jeg holder ikke ut like lenge som han i det hele tatt... og sover han for lenge/mye så blir han dårlig =)
?!:) Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 jepp,veldig kos det der:) og han holder pappaen sin gjerne våken,mens mamma sover like godt hihi:)
Linella75 Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Er så heldig å ha en superinteressert kjæreste. Han pleier å kose med magen når vi ser film eller slapper av i sofaen. I tillegg legger han hodet inntil og hører hjertelyd. Innimellom gråter han en skvett fordi han gleder seg sånn og vi har allerede gått gjennom kleskommoden to ganger for å kjenne på "godfølelsen" i ventetiden. Føler sterkt samhold og gleder meg veldig over engasjementet hans. Vi prater mye om hvordan dagen har vært og han er interessert i høre om både kynnere, hikking osv.
novembergutten:) Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2011 Kos at noen fler gjør dette:) Man kan jo ikke styre pappans ønsker da men:) Jeg ligger for øvrig ikke slik hele natten igjennom, er igrunn bare 5-10 min, så blir vi så varme begge to av den innebygde ovnen jeg er blitt;) men han får ihvertfall "delta" litt passivt, men han elsker å kjenne spark om det så er i ryggen hans.. hhehe, er jo litt komisk å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå