Gå til innhold

Er det krise???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg her igjen... inne i 4 pp etter uttak av hormonspiral og føler at syklus er normal igjen.

Har ikke hatt el tester denne mnd og slappet mer av. Har 25-26 dagers syklus. Den siste uka som har vært har vi hatt samleie annenhver dag, igår kom el smertene helt etter skjema. Var løs i magen og skikkelig stikninger i eggstokk og livmor. Hadde da samleie igår. Idag har jeg hatt en del el slim, men manne er på jobb:P Er det sånn at el mest sannsynlig er idag da, og at smertene kommer en dag før??

Og er det lite sannsynlig at man blir gravid når man kun har samleie dagen før og ikke selve el dagen?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gyn min sa d holdt å ha sex 2 dager i uka....

Skrevet

Jeg tror det går bra. Hvis dere hadde sex i går og eggløsning er i dag, sæden lever jo opp til flere dager. Mange blir jo gravid med bare sex en gang i løpet hele syklusen. Lykke til :)

Skrevet

sukk... takk damer, får håpe på det;)

men skulle vel egentlig hoppa i høyet idag også.. tenk om el er imorra?? har jo ikke testa.. men hadde skikkelig el smerter igår da..

Skrevet

Jeg pleier å få el smerter 1-2 dager før el. Så hvis dere hopper i høyet i morgen så burde det jo gå bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...