Gå til innhold

Vi prøver ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat sluttet med pilla fordi jeg snart er 33 år og ikke har barn. Gubben er ikke klar for å få barn men jeg har sagt at jeg ikke kan vente mer. Jeg har forklart han at jeg har sluttet og at jeg ikke bryr med med å bruke piller mer. Selv om han ikke er klar så virker det ikke som om han er redd for å skulle bli pappa. Han hopper ikke av i svingen engang......da betyr det vel egentlig at jeg kan kalle meg en nesten "prøver" ;) Har ventet i 6 år nå så dette er helt knall :)

Noen som har blitt gravide her uten å "prøve" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, dette er fjerde gangen jeg henge rpå "Bli gravid" og tro meg.. det er mange som har begynt prøvingen på det viset der...

Skrevet

her poster jeg før jeg er ferdig, vettu... hehe

jeg ville bare si lykke til! ofte er jo gutta litt der at de syns det er litt skummelt å ta avgjørelsen, men at de syns det er helt ok at vi gjør det for dem :P

han kunne jo brukt gummi om han ikke ville, sant?

Skrevet

Ja jeg tror det er et skritt i riktig retning :) Jeg er mer avslappet nå som jeg har sluttet på pilla, og han tar ting som det kommer virker det som. Da er det bare for meg å telle dager og finne ut alt om syklusen min :)

Jippi

Skrevet

Ja han snakket om gummi først, men tror ikke han gadd å gjøre det :) Han kunne også vist mer motstand....da hadde jeg begynt på pilla igjen, men det gjorde han ikke :) Jeg begynner å bli gammen og det gjør han også....kan ikke vente for alltid.....

Skrevet

All ære til deg at du har holdt ut ventingen i 6 år!!! Skjønner virkelig ikke hvordan du har klart det. Jeg har ventet på min samboer i ett år, og holdt på å bli sprø. Kanskje litt fordi jeg så at han var 99 klar, manglet bare det siste dyttet. Jeg sluttet på p-piller i mars, fordi jeg ikke orket å gå på de mer. Ga selvfølgelig beskjed. Min samboer hoppet av i svingen som "prevensjon". Jeg håpet selvfølgelig på et lite uhell. Tror dette førte til en myk start for han, og nå er han endelig helt klar.

Så, kanskje dette er måten kjæresten din også blir klar. At dere ikke aktivt prøver, men at ting skjer hvis de skjer. Ville vel ikke inprentet at du faktisk kan bli gravid nå, kanskje det skremmer han. Tror han blir veldig glad når du blir gravid, ;-)

Håper spiren sitter fort hos deg, det har du fortjent etter så lang ventetid!!!!

Skrevet

Ja jeg har gått på mange smeller med den ventingen. Ble gal av det. I perioder har jeg ikke orket å være inne på Barnimagen fordi jeg er så misunnelig på de som faktisk prøver. men nå skal jeg bare kjøre på.... ;)

Skrevet

Startet litt på den måten for oss også. Jeg har ventet på samboer i 4-5 år, og sommeren for 2 år siden satte jeg et ulitimatum: Om 3 år skal MIN første baby være her, så om du ikke er med på pilleslutt om 2 år, så bør vi avslutte det nå. Jeg sluttet på pilla i slutten av april, vi hadde ikke "vanlig" sex de første par månedene, men nå er han helt med :D

Jeg sa en dag her at: "neste sommer MÅ vi komme oss på en sydentur!" Hvor han svarte: "Men da har vi jo en baby eller en stor mage!!" Og han er påpasselig med å få "lagt inn noen aksjer" hvertfall annenhver dag når han er hjemme :)

Han kommer nok til å bli mer aktivt med i prøvingen når han venner seg på tanken, skal du se ;)

Lykke til!!!!

Skrevet

Oi så bra. Får håpe den sitter snart da :) Jeg får håpe på en god porsjon flaks så lenge. Noen blir gravide bare de glemmer ei pille......jeg vil også ha det sånn akkurat nå ;)

Lykke til

Skrevet

Ja, det hadde vært kjekt å være så fruktbar du! Har ei venninne som ble gravid da hun skiftet pillemerke fordi hun tok sukkerpillene før hun startet på det nye merket, istede for å gå rett fra hormon-til hormonpiller. jeg vil også ha det såååååånn!!!

Skrevet

Vi er også nesten i samme situasjon. Slutta med p-ringen for en mnd siden, og han er fullt klar over det. Han har sagt at han vil ha barn, men at han vil vente litt til. Jeg tror egntlig bare at han syns det med barn er en litt skremmende å tenke på, hvertfall prøve på årntlig.

Vi koser oss nesten hver dag og han hopper ikke av, så han er jo fullt klar over at det kan bli barn av slikt :) Så jeg tror egentlig at han er litt klar, men tør bare ikke satse helt på ''årntlig''.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Det tok meg faktisk 5 menstruasjoner uten å "prøve" så satt spira der ;) Jeg er i sjokk ;) hehe

Gjest Lindus :) med Jesper 1pp
Skrevet

Oi, så morro!! Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...