-mtp- Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Lyst å se på meg litt? graviditet huskjøp og jobb? 17 04 86
ButterflyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Hei Jeg får opp graviditet til våren på deg, mars-april dukker stadig opp Når det gjelder huskjøp så får jeg opp oktober 2012. Jobb er det helt blankt, får ikke opp noe... Hvis du har tid kan du se generelt på meg 010186 Lys og kjærlighet <3
-mtp- Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2011 tusen takk, kan se igjen på deg seinere i kveld skal bare se på de inne i den tråden eg laget på fredag...
-mtp- Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2011 dytter dene bare opp slik at husker å se på deg i kveld
-mtp- Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2011 Da har eg fått litt tid å energi til å se på deg Får opp posetve tanker rundt deg i januar frem til 15 januar... Når evt har du IKM? er du prøver nå eller skla du noe evt som du vet om? Du tenker for mye på forskjellige ting så muliug du må slappe av lktt å kose deg før evt en spire sitter... Du er en omtenksom person men får også opp at du til tider kan vere en ekte dritt kjerring men håper eg tar feil der ass men man vet jo aldri tar med alt det eg får inn gjennom din energi... Men er på ingen måter noe galt å vere en kjerring innimellom.. Du vil nå lang i livet ditt, du vokser på det du går gjennom no og vil lære av alle de du møter og ta til deg alt du kommer over.... Kansje du ikke innser alt nå, men en dag vil dette komme tilbake til deg og da vil du huske dette veldig godt.. No vet ikke eg men skal du gifte deg rundt neste år? vist ikke så er det noe dere skal i stort besøk eller en rund feiring av en eller annet.... Men får brullyp opp veldig godt Men kan også vere fødsel eg ser men tror egentlig på begge deler men fødsel sist..
ButterflyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Hei mtp Jeg er gravid nå, med termin i slutten av februar <3 Det at jeg tenker på mye forskjellig for tiden stemmer veldig godt. Har mye som skjer rundt meg i disse dager. Omtenksom er jeg, og kan nok til tider være ei kjerring hehe kan vi ikke alle det? Har ingen konkrete planer om at vi skal gifte oss neste år. Men vi har snakket om at vi har veldig lyst til å gifte oss, men pengene stopper oss.. Så kanskje vi får en slump med penger som vi kan bruke på bryllup da? Vet heller ikke om noen som skal gifte seg neste år, eller om det er noen i familien som har rundt tall. Blir spennende å se Tusen takk for at du tok deg tid <3 Setter stor pris på det
-mtp- Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2011 siden eg fik opp januar på deg er det mulig fødsel eg ser da
ButterflyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Blir spennende å se Takk for at du tok deg tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå