#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hva får du opp rundt meg?blir det flere barn?kjønn? født 28.04.82
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Heia Jeg får ikke opp noen flere barn i nær framtid, så om det komer flere ligger det nok en stund framover tror jeg. Er du omgitt av litt frustrasjon for tiden? Er det kjekling i heimen?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2011 Okey,ja er velger omgitt av litt kjekling kan du se,men jeg bryr meg ikke så mye.har ei søster som det er litt styr med,snakker ikke med noen i familie utatt ei av mine søstre.vet ikke helt hva hun er sur for.men jeg bryr meg som sakt lite,men vet at min familie blir frustrert.men jeg og min mann orker ikke og kaste bort tiden vår på henne,synes det er svært barnslig av et kvinnemenneske over 30år.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Huff.. ja jeg kjente veldig godt på dette når jeg så på deg.. ble sittende å ufrivillig riste litt på hodet, hvis du skjønner.. fikk en oppgitt følelse Men virker jo som dere takler det på en riktig måte da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå