Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Hadde uttak 26 sept. og innsett av ett egg 28 sept. Begynte med crinone samme dag som innsett. Har testdag 12 oktober. Men så kommer problemet. I går begynte jeg da å småblø - 4 dager før testdato. Skikkelig nedtur og humøret gikk helt i bånn:( Regnet med at løpet var kjørt og at mensen skulle komme for fullt i dag. Det har den da ikke gjort, det har heller avtatt litt, og jeg er veldig forvirret.

Har googlet litt og lest at crinone kan gi såre slimhinner med påfølgende blødninger. Men av det jeg leste, er det da veldig små mengder blod som kommer. Føler jeg har akkurat litt for mye liksom. Men det virker ikke som mensen heller, da det er alt for lite for å være det.

Dette er mitt første ordentlige forsøk, da det første ble avbrutt, så vet egentlig lite om hvordan kroppen kan reagere. Kan denne blødningen være pga alle hormonene jeg har tatt? Er det mensen som da har blitt helt forandret? Eller kan det være såre og irriterte slimhinner?

Finnes det noen kloke hoder med erfaring der ute??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143661161-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om hodet er så klokt, men akkurat dette har jeg erfaring med...

Etter vårt første forsøk fikk jeg også en liten blødning mellom innsetting og testdag. Jeg var helt overbevist om at det var menstruasjonen som kom, og ble kjempeskuffet der og da. Men så sluttet det å blø...

...nå er jeg i uke 29...

Etter hormonbehandling er slimhinnene i skjeden utrolig ømfintlige, og det er lett å skrape seg opp med applikatoren til geleen. Det var mest sannsynlig det som skjedde med meg.

Vi får krysse fingrene for at dette er tilfelle også med deg, - og at spiren sitter.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143661161-noen-som-vet/#findComment-143661250
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...