Gå til innhold

aha det er her dere gjemmer dere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

syntes det var så lite "kjentfolk" igjen på småtroll 0-1, men nå ser jeg jo hvor dere har tatt veien :)

Jeg er bare litt sent ute, mini fyller ikke år før slutten av mnd, men jeg tror jeg flytter inn hit nå jeg.

Og koselig å se at Bitthen skal ha en til, hvor langt er du på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Bøh, her var vi, og velkommen hit :) Joda, et vel ca 12 uker på vei (min. 12 uker - vi hadde vel egentlig ikke planlagt noe, så ikke helt sikker, hihi :)

Skrevet

Ja det ble liksom litt mye ammediskusjoner og sånn på 0-1 nå, ikke så spennende lenger hehe.

Grattis da med en til. Vi har bestemt oss for å sette i gang igjen snart vi og, selv om vi ikke har glemt at jeg satt på sidæn i månedsvis og gråt sist hehe.

Skrevet

så koselig uansett om det var planlagt eller ei :) Håper du får et fint svangerskap.

Pumba, lykke til med prøvingen, og det er jo ikke sikkert det blir like tøft denne gangen :)

Skrevet

Heisann, jeg er også akkurat hoppet over hit. Lykke til med ruging og med prøving:-). Kjekt å se deg her også Costamummy!

Skrevet

Litt flere temaer her inner for meg og i det siste har jeg merket meg, selv om vi har et par uker igjen :)

Skrevet

Ja,goddagen,Spaniamamma. Vi som trodde vi hadde gjemt oss godt nok til at du ikke skulle finne oss... den gang ei!

Neeeeidaaa... kjekkt å sjå deg. :))

Begynner å bli så store dissa småttisene våre at det var på tide og forflytte seg.

På tide med nestemann ,kanskje? Siden babyperioden gikk så sabla raskt over,mener jeg? ;)

gratulerer til deg Bitthen. :)

Skrevet

hehe, jeg hadde nok funnet dere uansett, klarer ikke holde meg unna :D

Sitter på bø-landet for tiden uten bil og med dårlig bussforbindelse, så Dib er redningen :)

Skrevet

Velkommen etter costamummy!

Alt bra med dere?:)

Og enig med deg, ble pluttselig så lite kjentfolk inne på småtroll 0-1.

Men er ikke her inne så mye lenger selv da jeg har begynt å jobbe igjen,men sniker litt innom på kveldstid da:)

Gammel vane vond å vende;) Ha ha

Skrevet

hei hei ja, koselig at kjente fjes blir med videre=)

Synes det er deilig at de vokser og gror til disse små, føler meg litt ferdig med babyperioden nå ja, etter to ganske tette babyer. Nå skal rolige kvelder og god nattesøvn nytes til det fulle hehe, før det blir aktuelt med en nr 3 ;)

Skrevet

Næmmen! Har du sett!! Her var flere jeg trodde var "dødd ut" på småttis forumet :P

Hei og hallooo! Nå er jeg og her :)

Skrevet

Nå var det mange kjente nick for meg og her!

Har jo fulgt dere alle hele veien, men har selv byttet navn her inni (litt sånn paranoid, vil jo helst være anonym her;))

Gøy å følge med på hvordan det går videre!!

Skrevet

ooooh! skiftet nick? Nå ble jeg nysgjerrig her :P din mystiske mystiske persillekvast :P hihi....

Skrevet

Hehe Har nok ikke vært så veldig aktiv her inne etter at mini ble født..

Var vel mest under svangerskapet:)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Neimen, her er dere jo! Jeg har helt glemt å flytte på meg jeg, så har bare brukt anonymforumet den siste tiden, for syns det var så lite relavnte tråder på 0-1 forumet..hehe.

Gratulerer så mye Bithen, det blir stas!

Skrevet

Ja, her var det mange kjente nick!! :) Godt å se dere!!

Ble litt mye amming og soveproblemer der inne, så vi hopper inn hit en måned tidlig! Føles på en måte som om det er så lenge siden vi slet med alt det der... men herregud, det er ikke mange månedene siden!! :)

Vi tenker å prøve på nestemann til sommeren igjen, etter vi har giftet oss!! :) Gleder meg til å få enda en baby i hus, men akkurat nå syns jeg det er deilig å ha voksentid på kveldene! :)

Skal bli kjekt å slå følge videre! :)

Skrevet

Ååååååååå er det her dere er alle sammen!!!

Da blir det stusselige greier for min del i nesten to mnd til :-(

Men men, da slipper dere i alle fall å lese om søvnproblemer og såre bryster da :-)

Men jeg kommer snart altså!!!!

:P

Skrevet

sniker innom 0-1 år enda jeg :) må kanskje avvennes :D

Koselig å se så mange kjente nick her inne.

Ha en fortsatt god kveld allesammen

Skrevet

Ja,her var de kjente nickene:) Har lurt litt på hvor alle ble av:)

Skrevet

Aha! Så hyggelig å se dere igjen! Jeg kommer etter om bare noen små uker! :-)

Skrevet

Det var jammen meg kjekt å se alle kjente fjes her inne. Jeg har ikke vært så aktiv her inne på lenge. Tenk at nå kan jeg flytte inn hit, tida går utrolig fort. :)

Skrevet

Tenker også på og melde flytting snart, Buster blir 1 år den 1. november:) Men født 3 mnd. før tiden, så litt inne på 0-1 år blir det vel:)

Hyggelig "å se" så mange kjente.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...