Gå til innhold

Er så lei:(

MinStørsteDrømBlirSann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av å vente på TR.. Siste året har mens ligget på mellom 4-5 ukers syklus. Dette er andre mnd vi prøver og allerede forje mnd så klussa der seg til. Små Blødning midt i syklus og TR før det i det hele tatt hadde gått 4 uker. Nå er det omvendt. Nå har det gått 5 uker og 4 dager. Åååh, kan ikke mens bare komme. Orker ikke forvirring hver mnd altså!!! Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ike si jeg har det HELT på samme måte, men kjenner frustrasjonen ved å ha ustabile sykluser. Siden jeg sluttet på pillene i april har TR kommet med 14,16,32,38 dagers mellomrom. Har gått ut fra syklus på 35-40 dager når jeg rekner nå... Men denne klussinga skyldes jo sannsynligvis lang pillebruk. Kan det være stress som klusser til sykusen din?

Skrevet

Uff, det er så kjedelig :( skjønner deg godt!!

Jeg har nå gått uten piller i 2år hvor syklusen var litt opp å ned første året og nå siste året har det vært bra. Men nå som vi først skal prøve blir alt bare rot. Har ventet 3år på at vi endelig skal prøve. Og forje gang var det verre enn noen gang, men nå er jeg langt over tiden då blir sliten av det. Bruker ikke hjelpemidler el noe, lar ting gå sin gang men bare slitsomt når det blir sånn. Kan skyldes stress. Nå har alt jeg har drømt om ( hus og andre ting ) akkurat kommet i boks så kan skyldes stress nå. Men endelig ferdig med det så stresser ikke mye om dagen nå!

Skrevet

Kan jo være at syklusen kommer seg når kroppen får roet seg litt ned igjen :) Du vet i allefall at du vanligvis har stabile skluser, så da kommer det seg helt sikkert igjen! Men man kan jo bli gravid selv om syklusene blir litt lengre/kortere enn normalt... det er jo bare å hoppe i høyet jevnlig gjennom hele syklusen det ;-P

Skrevet

Ja, sant det;D nå får vi bare vente å be den komme:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...