Light of my life Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 ...og flytter herved inn på småtroll :-) Nøyaktig en uke siden weegirl ble født. Ante ikke at det var mulig å oppleve slik en fantastisk kjærlighet og lykke <3 Fødselshistorien ligger på 3tri + min fødselshistorie-siden hvis noen er interessert. Gleder meg til å "skravle" videre med nye og gamle kjente her på småtroll æ:-)
april2011mamma Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 gratulerer ja det er et fantastisk øyeblikk å bli mamma!!! jeg får frysninger enda av å tenke på det fine øyeblikket når jeg så lille jenta vår etter 2 dager med smerter sukk... klem
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Gratulerer! Jeg begynner sånn smått å bli vant til å være mamma, men er egentlig enda i lykkerus. Og min lille gutt er 9 måneder nå.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Gratulerer så masse og velkommen:)
Light of my life Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2011 Takk for gratulasjoner :-) Så deilig å høre at lykkerusen vedvarer!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Grattis! :0) Känns som det var evigheter sedan vi var inne på 3 trimestret och skrev helt hysteriskt! ;D Och ja det är underbart!!! <3
Light of my life Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2011 Takk :-) Ja de siste desperate ukene av svangerskapet er liksom helt glemt nå. Rart det der :-)
1frafør_1påvei Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Gratulerer så mye!!! og velkommen inn hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå