Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er farlig å si at du har tid til å se, blir så mange som maser. Jeg er en av de hehe. Har en sønn fra før, men vi ønsker en søsken til ham. Har 4 negative forsøk forran oss på assistert befrukning. Skal starte i Danmark rundt nyttår. Kan du se når eventuelt antall.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143660657-fr%C3%B8kenlykkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. ja ikke sant :) Det kom en del her nå :P

Jeg får veldig sterkt opp feb/mars på deg. Men jeg kjenner også at du må ta det veeeeldig rolig om du skal få til dette, du må ha total sinnsro og holde deg i ro.

Skylder du veldig på deg selv når det går galt? Jeg føler kanskje dette ligger som en litt mørk sky over.. hvis dette er tilfelle, så er dette følelser du må kvitte deg med FØR dere går igang med neste runde.

Når det gjelder anntall, så får jeg ikke opp noe spes, men jeg føler en sterk gutte energi rundt deg ;)

Masse lykke til

Takk at du tok deg tid.

Jeg trur jeg ikke skylder på meg, men er vel følelsen av flauhet og oppgitthet, at det ikke skjer noe. Litt også at det er min mann som er problemet, tenk om jeg hadde en annen osv. Voldsomt til sjalusi på andre som får det til. Spesielt de nærmeste. Tenker på det støtt!!

min sønn er født 3 mars - håper det ikke er det du får opp hehe. Men blir spennende.

Da er det nok disse tankene jeg fikk inn.. og jeg tror det er veldig viktig at du legger fra deg dette, om du vil det skal gå. Gå inn i denne nye prøverunden med friskt pågangsmot og legg igjen det som har vært :) Positiv innstilling kan gjøre mye, og da mener jeg ikke at man tror man har det, men at man har gått i seg selv og faktisk har det :) Om du skjønner hva jeg mener!

Igjen.. lykke til!

• 5 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...