_luna_85 Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Har veldig sansen for jentenavn som slutter på -a. Jeg og sambo har noen navn vi vurderer til lillejenta vår, men har kjørt oss litt fast føler jeg.. Noen som har lyst til å komme med forslag?
namedrop85 Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Tar med både de som slutter på -a og de som slutter med -ah: Linnea Maria Leah Hannah Sarah Nora Thea Maja Kaja Natalia Aurora Alina Andrea Sofia Olivia
inimini Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Navn som jeg liker som slutter på a er disse:) Lydia Emilia Eira Milja Aurora Dorthea Daniella Maia Mikaela Erika Mina Lisa Linnea Mathea Likte du noen av disse?
Andreaa Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Her er mine forslag! Anna Elida Hanna Nora Selma Gyda Elvira Frøya Sunniva Hedda Oda Eira Sonja Liker du noen av disse?
_luna_85 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2011 Tusen takk for mange fine forslag:) likte mange av disse navnene. Skal nevne de for sambo:)
ladythalia Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Thalia er etter min mening verdens vakreste jentenavn; dessuten er Alysa/Alyssa veldig vakkert:-) Liker også en variant av et navn som allerede er nevnt her; Thia (som ser penere ut med H i navnet enn uten.)
ladythalia Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Ja, og selvsagt mitt eget mellomnavn; tatt i voksen alder: Mathina, alternativt Matina. Gammelt tradisjonsnavn fra bestemors/odemors tid.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 Cornelia. Det er yndlings jentenavnet mitt for tida. Kjempenydelig.
Giss Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 Siden dere sikkert har tenkt på alle de vanlige navn allerede er her et par ikke så vanlige til inspirasjon: Anora Athena Agnetha Aurelia Arabella Antonia Annika Miranda Augustina Dorothea Eleonora Leona Aletta Olea Olava Katinka Luna Og et par mere standart bare fordi de er så fine.... Amanda Helena Elea Ida Maia Lotta Lena Stina Elina Klara Petra Rebekka Vera Lykke til i navnejakten. Det er jo så uendelig mange fine jentenavn som slutter på a....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå