Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vil gjerne bli sett litt på jeg også, om du får opp noe på meg? Jeg er f.281275 han 260572. Vi har tre barn jente 14, gutt 12 og jente 7 år. Venter nr. 4 nå. Den var ikke planlagt, men er veldig velkommen likevel. Lurer på kjønn og evnt. om det kan være to?

Takker for svar og ønsker deg en fin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er to nei, får bare opp en energi der, får også opp en sterk gutteenergi :) Så jeg tror det er en gutt.

Ta godt vare på deg selv under dette svangerskapet, jeg får en følelse av utbrenthet.. lytt til kropp og sinn :)

Skrevet

Å tusen takk for raskt svar. Kan nok stemme endel med utbrenthet. Skal ta det med ro. Har vært sliten en periode (fra i fjor november til sommeren faktisk) Jobbet mindre, men har nå fått tilbake min vanlige timeliste. Må jo ha penger.

Klarer du å se noe om bekkenløsningsplager? Har hatt det i de andre svangerskapene, og i det siste var det veldig.

Takker igjen.

Skrevet

Jeg får opp at du ikke blir plaget før mot slutten, kanskje ikke før uke 30+ :)

Og jeg tror ikke du vil bli så veldig plaget heller, tror bekkenet ditt fikk tøyd og bøyd seg litt ekstra sist gang.

Som jeg sa.. pass mer på det med å lytte til sinnet og kroppen, stopp heller før det går galt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...