Dossa :) Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Lurer på om du kan se når jeg blir gravid og kjønn? 290175 :-) Kan du også se hvor mange barn jeg får? Takk for at du bruker din energi og lykke til med fødsel *smiler*
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Får opp at du er gravid innen utgangen av februar Og at du ender med 3 barn. Får ikke opp noe kjønn på deg desverre.. Lykke til
Dossa :) Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2011 Tusen takk :-) Men blir litt små redd. Du ser at jeg blir gravid i feb og ender opp med 3 barn. Har 3 barn og prøver på nr 4. Betyr det at jeg vil miste spiren når jeg blir gravid? Klem
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Da tror jeg heller det var jeg som var sliten og fikk det at du har 3 barn fra før og ikke klarte å skille, det kan skje nå, er litt all over the place Ikke uroe deg for det, jeg føler du får et vellykket svangerskap
Dossa :) Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2011 Tusen takk snille deg :-):-):-) Kjenner jeg ble rolig i kroppen og til sinns <3 Feb er ikke lenge til, jeg har alt ventet en god stund og venter med glede til det er min tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå