Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen av dere som kjenner noe i magen etter innsett?

Jeg har kjent litt i magen, er det negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har merket det godt idag.. nesten sånn stikkende smerte som gjør det vondt å reise seg .. Håper det er positivt jeg da .. Satte inn 2 egg på fredag :)

Skrevet

ja får håpe det er positivt. Jeg hadde også innsett på fredag.

Går du på Crione? får du grums av den ?

Skrevet

og vet du noe om når en evt kan forvente menstrasjon. Er det ca 14 dager etter uttak eller senere?

Skrevet

Jeg gikk på crionen på første forsøk og følte at jeg ble veldig stappet av den :( men synes det var mindre søl og grufs av den enn Lutinusen jeg går på nå.. Jeg fikk antydning til litt blod i crionen på dag 10 og full blødning på kvelden dag 11 etter innsett:(

Skrevet

På ferskforsøket fikk jeg mensen på testdatoen.

Forresten, vet dokke hvorfor man tar lavere dose av progesteron når man tar crinone? Sist tok jeg Lutinus 100mg 3 ganger, som blir 300 mg. Nå tar jeg 90mg 2 st på samme gang, som blir under 200 mg. Tas crinone opp på en anna måte kanskje?

Jeg også kjennner ting. Men er redd å spekulere hva jeg kjenner. Sist etter ferskforsøket var jeg så dårlig, hadde øm mage lenge etter innsettet og da kjente jeg ikke sånne spenninger som nå. Klarte nesten ikke å gå oppreist. Men når jeg ble gravid etter fryseforsøk så kjente jeg dette da. MEN det kan jo være progesteron som gir symptomer.

Skrevet

Jeg ville bare prøve Lutinusen pga at jeg følte meg stappa av crionen og pluss at jeg vet at Lutinusen gir mer støtte.

Jeg er masse bedre form denne gangen enn på første forsøk er hverken stiv el støl i magen bare de vonde stikkningene men som du sier dincene så kan det kun være progesteronet som gir oss dette :/ Vet ikke hvilke dag eggene fester seg engang så tålmodigheten må nok holde hvertfall frem til helgen..:)

Skrevet

nei det er vanskelig å vite hva som er hva. Jeg føler at jeg går og kjenner etter de vanlige plagene jeg pleier å ha før mens. Jeg pleier alltid å ha murringer i ryggen før mens, føler det allerede har kommet..... Håper ikke det...

Skrevet

OH NO!!!! Kjenner ingenting etter innsett på lørdag!!!! I tillegg er jeg super-forkjølet og har sikkert nyst og hostet ut det bittelille de putta inni meg....

jeg går på cyclogest. Er det tilsvarende det dere går på?

Skrevet

Cyclogest er det samme ja. Det eneste med det var at den er ikke godkjent så mange styrer med å få pengene tilbake for den. Men den gjør nok samme susen ;)

Poca, du er god, man kan da vel ikke hoset "den" ut!!!! :DDD Den er der inne fortsatt. Tro på det!

Skrevet

Ja, det sa de på apoteket. Men den var ikke kostbar, så det er ok...

HAHA, den kom plutselig ut mellom fortenna... he he... Nå ler jeg så jeg griner...

Neida.. jeg tenkte mer at det er mange sammentrekninger i mageregionen når man hoster og nyser...

Skrevet

JENTER; er ikke sannsynligheten for å lykkes 25%? I så fall ruger en av oss fire på gullegget ... Statistisk sett,da :) LYKKE LYKKE TIL!!

Skrevet

fikk beskjed om at det var 40% sjanse når jeg var på riksen. Men at det var 25 % hvis det var fryse forsøk.

Er det noen som kjenner murringer i ryggen etter innsett?

Skrevet

Murring, nei. Men litt "støl", kanskje. Når hadde du insett, lille mupert? Første gang? Dette er mitt første forsøk og det nærmeste jeg har kommet en graviditet, så aner ikke hva jeg skal kjenne etter?

Skrevet

hadde innsett på fredag, du da? Jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter jeg heller. Men redd for at murringen i ryggen er tegn på at mensen kommer etterhvert.

Skrevet

lille mupert

pleier du å kjenne mensen 2 uker i forkant? hvis ikke så er det ikke det ;)

jeg har aldri vondt i korsryggen under mensen så jeg kan ikke svare på det men sansynligvis er det bare bivirkninger.

Skrevet

får håpe det bare er bivirkninger. Jeg har som regel murringer i ryggen ved mens men kanskje ikke 2 uker før mens. Det er vel kansje også litt for tidlig før evt egget fetser seg også.

Skrevet

Noen av dere fått flere symptomer? Kjenner fortsatt ingenting. Når fester egget seg etter innsett? Har dere hatt festeblødning? Kan man se noe på ultralyd nå? Har dere tatt test?

Skrevet

Du har skrevet det jeg har lurt på også :) Jeg har hatt masse murringer i helgen men nå er det borte :( Ikke noe tegn til festeblødning men alle har sikkert heller ikke det vel. Jeg har tatt en billigtest bare for å se om eggløsningsprøyta er ute av kroppen og den var borte allerede på Lørdag..Jeg er nesten sikker på at det ikke går rette veien denne gangen heller :( kansje tidlig å miste motet på rugedag 5 *sukk*

Skrevet

Egget må deles seg før det fester seg... jeg har lest tidligere på vilket stadiet det fester seg men for de fleste vil nok det vaere 2-3 dager etter innsett. Jeg er litt for lat i kveld for å google det fram men hvis du googler egget fester seg ivf så må jo noe komme opp. Og så er jo det avgjørendes hvordan egget var når det var satt inn.

Jeg kjenner ting... men jeg har noe å sammenligne. Jeg har hatt et ferskforsøk hvor jeg ikke ble gravid og jeg har hatt et fryseforsøk hvor jeg ble gravid. Jeg vil ikke gå inn på nærmere ting for min egen skyld. Har bestemt meg å ikke fortelle til folk rundt med det første heller hvilken vei det går. Opplevde at sist gjorde jeg det å det gikk såå gale.

Så best er vel å gjøre noe/tenke på noe/treffe venner/dra på kaffe... istedenfor å gå og kjenne etter ;) Vanskelig det, sikkert!

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har hatt fire innsett og har blitt gravid på to av dem (allikevel er det ingen baby i sikte, de er ikke noen stayere disse små), og jeg kan med hånden på hjertet si at hva man kjenner og ikke kjenner ikke sier noe som helst om utfallet. Man er så full av medisiner og bivirkniner at det eneste sikre er å teste. Har opplevd å være full av symptomer og så teste negativt, og har også vært sikker på at det ikke gikk veien fordi jeg ikke merket noe som helst, men jaggu hadde det ikke festet seg allikevel. Og så har jeg opplevd smerter i korsryggen og sure oppstøt flere dager for testing, og testet positivt, så det trenger ikke være likt fra gang til gang heller.

Uansett, Live72, manglende festeblødning skal du ikke bekymre deg for, flertallet får ikke det. Murringer kan bety at livmoren strekker seg fordi du er gravid (det kan selvsagt også bety at mensen er på vei). Ømme bryster er bivirkninger av medisinene, men kan også være et graviditetstegn. Ingen grunn til å gi opp før dere får mensen eller negativ test (medisinene kan gjøre at man ikke får mensen selv om man ikke er gravid). RD 5 er uansett for tidlig å gi opp, det er ikke meningen at du skal ha symptomer allerede nå, og om det har festet seg er det de færreste som produserer hcg så tidlig (om noen). Nå trenger du ihvertfall ikke bekymre deg for at eggløsningssprøyta skal være årsaken når du tester positivt om en ukes tid :-)

Lykke til, heier på dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...