Gå til innhold

Hvilken trille har dere? Erfaring med Quinny Zapp Xtra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt på denne og liker at den blir så liten og nett å ta med. Tenker mest på å ha på kjøpesenter, fine dager ute osv..

Hvilken vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har eb Carena Easy som ekstratrille vi.

Ligger stortsett alltid i bilen så den er enkel å ta med rundt omkring.

Er nok ikke den beste å trille på ulent terreng og snø feks, men vi bruker den bare på småturer, kjøpesenter osv.

Skrevet

Anbefaler Quinny på det sterkeste!! Mest geniale kjøpet ever! Og ihvetfall om du bruker Maxi Cosi bilsete også. Utrolig god å trille og veldig lett og enkel og ta ut og inn av bil :-)

Skrevet

Har chicco liteway og er veldig fornøyd. Den ble best i test i Sverige :)

Skrevet

Hei du :) Jeg har denne vogna, og den er helt super. Liker spesielt godt at sittedelen kan snues begge veier, så jeg kan ha henne i mot meg. Snuppa sitter som støpt i den. Anbefales :)

Skrevet

Men når den skal slås i sammen, må du ta av setet da?? Hadde vært så greit å bare smekket i sammen uten å ta av noe ;) hehe

Skrevet

Jeg er superfornøyd med denne trillen! Ikke noe å bruke på grus o.l, men helt super som sentertrille. Må ta av setet når den slås sammen ja.

Skrevet

Vi har zapp xtra. Veldig fornøyde. Vi kjøpte den når vi skulle på ferie i sommer, da var snuppa 2 mnd. Veldig enkel og legge sammen og tar liten plass. Skulle jo ønske setet tok litt mindre plass, men vi bruker den mest med bilstolen, så det går helt fint.

Jeg bestilte vår på amazon.co.uk, det var billigere enn å kjøpe i norge. (I allefall da) Den kom da på døren en 4-5 dager etter jeg bestilte.

Her er en film jeg fant på youtube :

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...