Gå til innhold

Mindre bevegelse????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene merket at lille bebsis er mye roligere enn vanlig, og i dag har jeg såvidt merket hun har rørt på seg. Ingen tydelige spark. Er det normalt at de blir roligere mot slutten? 13 dager til termin. Når skal man ringe føden? Er det hvis jeg ikke merker noe bevegelse eller hvis hun er så mye roligere som nå? Ikke merka noe stress i svangerskapet, men nååå blir jeg stressa!! Får bælje litt cola å se om hu reagerer på det :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det sånn på torsdag. var stille hele torsdagen. ringte ikke til føden da jeg skulle på ul fredagen pga synkent sf mål. men alt var fint og sto bra til. er nok bare at det blir litt mindre plass og bolte seg på.. jeg har 18dager igjen til termin. det er stille i magen i dag oxo men han hikker mye..

men vist du føler deg usikker ville jeg ha ringt til de..

Skrevet

Hvis ikke colaen hjelper hadde ikke jeg nølt med å ringe! De sier jo at vi SKAL ringe hvis vi merker at babyen beveger seg mye mindre enn vanlig. Så jeg hadde ikke nølt. Håper colaen hjelper, hvis ikke så må du ringe med en gang. Er jo bare du som kjenner babyen i magen og dens bevegelsesmønstre. Masse lykke til :)

Skrevet

Ble heldigvis litt mer action etter cola :) tjuu.. Virker som hun sover mye mer nå for tiden, sikkert like sliten som mamma'n :) magen har også sunket mye de siste dagene så det nærmer vel seg noe :)

Skrevet

Jeg har en veldig aktiv baby i magen, så jeg kjenner normalt bevegelse gjennom hele dagen, før det normalt "tar av helt" mot kvelden. Men, dersom jeg føler at han er roligere enn vanlig, "tester" jeg med iskald smoothie, frosne bær etc. Da blir det alltid liv i leiren.... :) funker ikke kald og sukkerholdig drikke etter en halvtime, hadde jeg ringt føden. Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...