Nummer2.2014 Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har de siste dagene fått noen plutselige menssmerter... De varer forskjellig og kommer uregelmessig men er like vonde når de først kommer(såpass at jeg kaldsvetter og blir kvalm,herregud hvordan blir fødsel da?! :-P) noen ganger får jeg kynnere samtidig,men ikke alltid det heller. Har hele tiden en murrende "sliten" følelse i rygg,mage og bein. Noen som vet om dette er det som kalles maserier? Eller er det begynnende rier? Det er kanskje det samme? Er så grønn på dette og når jeg spør venninner som har født sier de så forskjellige ting om hvordan smertene var. Skulle gjerne ringt jm men føler det er litt kjipt på søndag kl.0630;) ikke hatt noen andre sikre tegn som slimpropp osv Er forresten i uke 39. Hadde blitt veldig glad for svar:)
Heidish Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 For noen tror jeg fødsel begynner sånn, mens andre kan gå med dette i dager. Selv har jeg hatt de samme følelsene i 4 dager, men ikke noe rier:-( Så det kan kanskje være greit å forberede seg på at det kan drøye.
Nummer2.2014 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2011 Ok,så kjedelig Men da får jeg forberede meg på det... Er så utålmodig så det blir en prøvelse... Men hvordan er rier i forhold,vet du det? Og fører disse smertene til noe som helst tro?
siljesnupp med minisnupper Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 r like langt som deg og har gått med slike mensmurringer som du beskriver i snart en uke... holder på å bli gaaal!! du lurer på forskjellen på disse og rier?? sist hos meg var det aldri tvil. rier er myye vondere og satt for det meste i ryggen hos meg. dem kommer jevnlig og varer mer enn 40-50 sek.. er helt sikkert forskjellig fra person til person her altså men jeg var aldri i tvil pga at det var mye vondere. de murringene vi går med nå vil jeg tro og håpe forbereder oss på fødselen ved å modne livmormunnen og kanskje føre til at vi får litt åpning.
?!:) Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 hei:) jeg har hatt mens smerter i mange uker jeg,uten at det har hatt noe å si.. slimproppen er jeg ganske sikker på forsvant forrige torsdag,har termin 23 okt jeg da så rundt 2 uker igjen men håper jo at det skal skje no snart..ikke godt å gå hverken med sterke mens smerter eller kynnere,de kommer hver dag nå men jeg vet med nr 2 gikk jeg slik i nesten 2 uker før det satte skikkelig gang i magen og rygg,det merker du for å si det sånn!! masse lykke til!
Nuffy Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Min første fødsel begynte med menssmerter. Fra jeg kjente de første smertene tok det ca. 16 timer... Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå