Petrinemor Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Da gikk vannet her, kl 03.00.. litt uregelmessige rier, på alt fra 2 - 7 min mellomrom.. Vonde nok til at jeg ikke får sove. Trøtt siden det er dårlig med søvn om dagen. Sovnet ikke før kl 02.00 i natt. 1 times søvn er lite, men forhåpentligvis hentes det frem uante krefter.
Gjest Gurimamma Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Oj da er du i hvertfall i gang! Spennende. Sitter her selv med rier og klør meg i huet og lurer på å ringe føden. Masse lykke til og nå er det ikke lenge før du er i mål.
Petrinemor Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2011 Oj, det er visst du og da Lykke lykke til til deg også. Blir en fin dato å føde på hvis vi føder innen midnatt 09.10.11
Gjest Gurimamma Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Tusen takk Det har jeg ikke tenkt på Går helt klart for 09.10.11
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Masse lykke til:) Har hatt tak selv i hele natt + menssmerter etter hyrdestund i går. Ut å gå litt for å se om det fører til noe, men har blitt lurt så mange gng nå at jeg har ikke helt troen. Fin dato ja hehe. Klem.
2 Mini oss Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Lykke til alle sammen misunner dere litt, men kommer like etter regner jeg med
Gjest Gurimamma Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Tusen takk alle sammen Her går det sakte, men i det minste fremover. Ligger på rommet på sykehuset og skal slappe av/sove, men med maserier er ikke det så lett. Krysser fingre for action til kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå