*una Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Nora får snart en lillesøster, men vi har ikke blitt enige om navn enda. Jeg kunne tenkt meg Amalie, men gubben er ikke enig! Ellers har vi snakket om Signe, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med det. Jeg liker også Elise, Louise og Anna, men de utgår av forskjellige grunner. Det er veldig mange navn jeg syns er fine, men ingen som jeg liker 100%. Jeg trenger forslag
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Noen forslag til inspirasjon Cornelia Elida Ingeborg Ingrid Marie/a Kristin Ada Sigrid Guro Henriette Bente
prysseluskan Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Nora passer sammen med mange forskjellige navn, kanskje derfor det er så vanskelig Nora og Maren Nora og Mali Nora og Oda Nora og Frida Nora og Siril, Sirin eller Siren
LilleBitteliten Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Nora er nydelig! Anna hadde passet perfekt til, men ser det går ut. Amalie Amalie er også veldig flott! Liker også Elise, Signe og Louise. Her er noen forslag fra meg: Andrea Alma Astrid Benedikte Cornelia Clara Camilla Dina Dorthea Dagny Emma Elvira (Vurderer å kalle en eventuell fremtidig datter Elvira) Ebba Ella Elida Frida Fredrikke Fanny Gabriella Hanna Henriette Hedvig Ingrid Julie Julia Josefine Karla Kornelia Linnea Matilde Matilda Maja Nathalie Olea Olivia Ovidia Othilie Othilia Petrine Synne Sara Signe Sigrid Vera Vilma :-) Lykke til!
sommertiara Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Agnete Agnes Ava Edel Ellinor Eva Inga Ingelin Lilly Live Martha Oline Svea Tyra Una Ylva Åsa
Giss Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Forslag: Nora og ... Helen Lotte Line Petra Solveig Siri Tiril Molly Agnes Vera Elina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå