mammatil4ioktober :) Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Har ein gut som vaknar annakvar time om natta og vil ha pupp... Korleis skal eg få slutt på dette??? (han er født 19 april) Han et godt med graut og banan om kvelden før eg legg han... Andre med samme problem?
oslo37 Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Våre er jevngamle og vi har hatt akkurat samme problem. Først spising hver tredje time og så annen hver time. Vi ga også grøt og frukt til kvelds. Snakket med HS forrige uke etter at jeg holdt på å gå i bakken av søvnmangel. Hun ga råd om et måltid til med fast føde. Og hun sier at han ikke er sulten, selv om han fortsatt kanskje bør få et nattmåltid. Så vi måtte bare stålsette oss, ikke ta ham opp og bare roe ham og forsøke å få ham til å sovne igjen. Og det virket fra første natt! Mannen min roet han de to første gangene (den første var mye skriking, han satt ved siden av senga uten å ta han opp), han fikk mat før jeg la meg og så sov han 4.5 time! Nå har vi holdt på noen netter til og i natt fikk han mat kl 23 før jeg la meg (gir mat da så jeg er sikker på at han ikke er sulten de første timene, gjør det lettere å være litt tøff). Måtte inn med smokk et par ganger, men sov greit fra 23-05.30 uten mat! Så sov han til 0730. Håper det fortsetter!!! La mannen gjøre jobben hvis det går. Det er lettere for dem som ikke lukter mat. Men min har vært bortreist de siste dagene og det har gått greit å gjøre det selv også. Lykke til!
april2011mamma Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 detet har begynt hos oss de siste dagene også.. så kanskje det er noe med alderen? min er 6 mnd nå..... våkner ofte på natten etter ca 01.30.... men inatt tok mannen og roet henne når hun våknet og det funket her også de to første gangene... men ikke etter det:) men det blir kanksje bedre for hver natt når hun finner ut at hun kan sovne uten den kosematen midt på natten liksom:) hehe man blir helt surrete av å ikke få litt sammenhengende søvn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå