FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 #1 Skrevet 8. oktober 2011 Har gått gjennom et litt energisugende svangerskap, så har ikke vært så mye her inne, men nå mot slutten føler jeg energien er litt tilbake og intuisjonen er av en eller annen grunn på høygir her. Så hadde vært gøy å sett om jeg fikk til noe eller hormoner enda kludrer til alt
Tante_Esel Skrevet 8. oktober 2011 #2 Skrevet 8. oktober 2011 kan du se naar jeg blir gravid og om jeg bytter jobb snart født 03.11.83
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2011 Adine, jeg tror jeg har svart deg en gang i vår også, og mener at jeg svarte november, er det jeg får opp nå også, men får også en januar følelse på deg.. klarer ikke helst skille jobb og baby, så kan jo være du får en overraskelse hver av disse to mnd?
silje+1 Skrevet 8. oktober 2011 #4 Skrevet 8. oktober 2011 Hei, spør deg om det samme som jeg prøver å få alle andre til å svare på.. Hvordan ser framtiden til meg og faren til babyen i magen min ut? Har vært mye fram og tilbake. Og hva har jeg i magen? Gutt eller jente? Silje 22.09.86 (han 26.08.86)
Tante_Esel Skrevet 8. oktober 2011 #5 Skrevet 8. oktober 2011 ja det stemmer det at du har sett paa meg før glemmer lett... men fremtida kan jo forandres haaper det blir 2 fine overraskelser og tusen takk for raskt svar driver dere aa planlegger aa flytte...føler det blir flytting eller jobbskifte om ca 6-9 mnd paa deg... ta godt vare paa energien du har naa.. det kommer masse positiv energi til deg den siste tiden før babyen kommer naa
Tante_Esel Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 glemte aa si : Tror babyen kommer bittelitt før termin... du er liksom litt overrasket naar fødselen setter i gang, og det kommer som et sjokk liksom.. heeh men ikke naa lenger, siden jeg har sagt dette hehe... tror ikke du er hjemme naar du skjønner at det er fødsel paa gang... fødselen vil gaa ganske fort, og uten komplikasjoner.. 4-6timer tenker jeg masse lykke til!
magica fra tryll Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Blir det flere barn? I tilfelle når og kjønn? 291266 Tusen takk om du gidder:)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2011 Adine : Takk Har termin den 19, men føler selv veldig sterkt på den 13, hva tenker du om den datoen? så vi får se, jeg skal oppdatere deg Vi har nettopp flyttet, meeen.. jeg vet at jobb skiftet stemmer, jeg har nemlig blitt "headhuntet" til en ny stilling som de vil jeg skal starte i om ca 9 mndr... morsomt.. fikk faktisk tilbudet for en uke siden bare .. Klarer du se om det er en lur plan? Btw.. jeg tror på baby i november! Meeen.. så kommer et meen til.. jeg er ikke sikker på om du blir gravid nå i nov, eller du føder i nov neste år Men nov pluss baby = sant
Mammapudding Skrevet 8. oktober 2011 #9 Skrevet 8. oktober 2011 Hei:) Jeg lurer på om du ser noen graviditet på meg snart? og om du ser hvor mange barn jeg vil få? Gjerne også om du ser noen jobb på meg snart:) Er født 16.05.84
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2011 Magica: Jeg får ikke opp flere egne barn på deg.. men kanskje noe foster/krisehjem? Får opp trøbblete barn som trenger mye tid og støtte..
silje+1 Skrevet 8. oktober 2011 #11 Skrevet 8. oktober 2011 Er det en grunn til at du ikke vil se på meg? Ble veldig bekymret nå...
*Ninnin* Skrevet 8. oktober 2011 #12 Skrevet 8. oktober 2011 Hei Lurer på om jeg gode nyheter på en jobb jeg ønsker meg? Og Blir jeg gravid dette året? Og kommer jeg til og bli tante? Kjempe fint om du tar deg tid og har energi, men ikke noe krav:) 21.05.87 Fortsatt fin kveld og velkommen tilbake!
Tante_Esel Skrevet 8. oktober 2011 #13 Skrevet 8. oktober 2011 hehe... jeg følte 14 saa morro at det stemmer med jobbskifte da du kommer til aa ta deg, og den vil bringe positiv energi til deg og din familie! Nov pluss baby er sant har jeg følt lenge ogsaa... men hvilket aar er og blir et mysetrium... dette var alltid min følelse naar vi startet prøving... naa har det gaatt 3 aar, og 2ivf forsøk... saa vi faar se.. prøver aa nyte livet uten barn saa lenge, men vanskelig naar ønsket er saa stort... men jeg faar ihvertfall rensket opp i meg selv i mellomtiden, saa da blir jeg vel en fantastisk mor ha en fin helg
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 8. oktober 2011 Silje : Når jeg kjenner på energien fra deg, så er det trist, og jeg får ikke noen umiddelbar endring opp.. men etter nyttår da ser det lysere ut. Om dere fikser forholdet eller går hver deres vei, det vet jeg ikke, men du får det mye bedre da. Kanskje jeg er helt på jordet, men det jeg får opp er at du kanskje må godta at han trenger litt mer albuerom og frihet, da vil han kanskje vise litt mer respekt for deg og dine følelser.. Bommer kanskje helt, men ... Jeg får opp gutt på deg.. men nå har jeg gutt i magen som snart skal ut, så jeg er ikke så trygg på å spå kjønn for tiden Lykke til med alt
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2011 Se litt lenger opp silje Svaret ditt krevde litt mer tid bare
silje+1 Skrevet 8. oktober 2011 #16 Skrevet 8. oktober 2011 Tusen takk Tenkte kanskje du så noe uhyggelig og det var derfor du ikke svarte... Litt stresset for tiden
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #17 Skrevet 8. oktober 2011 Adine : Du kommer til å få en fantastisk nydelig liten jente, og når det skjer, får jeg ikke opp noe annet enn positive energier på deg Ha en flott helg du også
Temperance Skrevet 8. oktober 2011 #18 Skrevet 8. oktober 2011 Hei! Lurer på om du kan se når jeg blir gravid? Jeg er født 29.08.90, han 02.02.81. Hadde vært helt fantastisk med svar!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #19 Skrevet 8. oktober 2011 Leah : Jeg får ikke opp noe på deg før i februar, men da får jeg klaff. Jeg får opp at du ender med 3 barn, men er usikker på om alle er dine biologiske.. Får ikke opp noen annen mnd enn februar på deg, så kanskje jobben kommer i samme mnd?
mammatil4ioktober :) Skrevet 8. oktober 2011 #20 Skrevet 8. oktober 2011 Ser du fleire ungar på meg og eventuelt om ekteskapet kjem til å halda?? Sliter :/ 16.05.79 og 06.08.76
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #21 Skrevet 8. oktober 2011 Du får ihvertfall en kjempe nyhet som gjør deg veldig glad før desember er omme Om det er jobb eller graviditet, får jeg ikke opp.. heller mest mot jobb jeg her. Får ikke opp noe rundt tante, men tror det er fordi det ligger nok litt utenfor din energi Ha en finfin helg
janne_90 Skrevet 8. oktober 2011 #22 Skrevet 8. oktober 2011 heisann:) ser du graviditet på meg? evt. når? 151090
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #23 Skrevet 8. oktober 2011 Janne : Jeg ser ikke noe graviditet på deg nå nei. Mars/April dukker opp.
*Ninnin* Skrevet 8. oktober 2011 #24 Skrevet 8. oktober 2011 Takk for det;)) Er så spent på ang en jobb jeg har vært i samtale i, har så lyst på den jobben:) Men da får man vente å se,om hva det blir, kjempe nyhet liker jeg uansett kommer med tilbake melding )
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter #25 Skrevet 8. oktober 2011 Dirflos79 : Eneste jeg kan si til deg er at du må slappe av og prøve å finne tilbake til balansen i livet ditt. Jeg sliter med å tappe inn på noe rundt deg, for du er omgitt av et kaos, men det er den typen kaos som bare du kan gre ut selv lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå